فونیکسریمکسبهتام

شناسایی ۲۰ معبر جدید در طرح توسعه پارک هوشمند حاشیه‌ای

عصر خودرو- حیدرنیا از شناسایی ۲۰ معبر جدید در سطح منطقه ۲ برای توسعه طرح پارک هوشمند حاشیه‌ای خبر داد.

شناسایی ۲۰ معبر جدید در طرح توسعه پارک هوشمند حاشیه‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر حسین حیدرنیا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح پارک هوشمند حاشیه ای که طرح آن به شکل آزمایشی در منطقه 2 تهران آغاز شد،گفت: در حال حاضر بهره برداری از مکان های پارک هوشمند حاشیه ای که پیش تر شناسایی و تجهیز شده بود در حال انجام است.

    معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران افزود: بالغ بر 12 هزار و 500 فضای پارک هوشمند حاشیه‌ای در سطح منطقه 2 مجهز به دستگاه و دوربین‌های پلاک خوان شدند و ما در ادامه اجرای طرح نزدیک به 20 معبر جدید در سطح منطقه 2 شناسایی و بررسی جوانب اجرای آن را به پیمانکار محول کردیم.

    حیدرنیا ادامه داد: پس از کارشناسی 20 معبر معرفی شده از سوی پیمانکار اطلاعات آن به شورای ترافیک شهر تهران ارسال می شود تا در صورت تصویب به مرحله اجرا برسد.

    حیدرنیا در پاسخ به این سوال که آیا با گذشت چند ماه از اجرای آزمایشی طرح پارک هوشمند حاشیه ای میزان تخلفات شهروندان در بخش پوشاندن پلاک کاهش پیدا کرده است یا خیر گفت: با توجه به گذشت زمان و شناخت بیشتر شهروندان نسبت به چگونگی اجرای طرح میزان تخلفاتی مانند پوشاندن پلاک کمتر شده است اما باید گفت همچنان این شکل از تخلف از سوی شهروندان ادامه دارد.

    او بیان کرد: در بحث تخلف پوشاندن پلاک با پلیس راهور منطقه هماهنگی های لازم انجام شده است اما طبق اطلاعاتی که من کسب کردم اگر خودرو در محل پارک شده باشد و مالک آن با استفاده از ابزار و وسایلی مانند چادر ماشین پلاک را بپوشاند این اقدام او تخلف نیست و زمانی این اقدام او می تواند تخلف محسوب شود که با پلاک مخدوش یا پوشیده در سطح شهر تردد کند.

    معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران ادامه داد:اگر ما بر اساس آمار و بررسی های ترافیکی اعلام کنیم پارک در تعدادی از معابر ممنوع است و اگر شخصی می خواهد در آن نقاط پارک کند باید عوارض آن را بدهد آن گاه پلیس می تواند با خودرو هایی که پلاک وسیله خود را پوشانده و یا مخدوش کرده است برخورد کند.

    او ادامه داد: تا پیش از شیوع ویروس کرونا وضعیت اجرای پارک هوشمند حاشیه و توسعه آن به خوبی پیش می رفت اما با شیوع کرونا اجرای آن دچار اخلال شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو