فونیکسریمکسبهتام

فراری از کارمندانش تست کرونا می گیرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فراری برای شروع دوباره فعالیت خود قصد دارد از کارگران، خانواده ها و تهیه کنندگان خود تست ابتلا به ویروس کرونا به عمل آورد.

فراری از کارمندانش تست کرونا می گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، شرکت خودروسازی فراری قصد دارد با اجرای طرح آزمایش گسترده برای ابتلا به ویروس کرونا فعالیت خود را دوباره آغاز کند.

    برای این منظور از کارمندان، خانواده ها و تهیه کنندگان فراری آزمایش خون گرفته می شود. در مرحله بعد اپلیکیشنی در اختیار آنان قرار می گیرد که در صورت تماس نزدیک با فردی که مبتلا به کووید19 است و در این طرح شرکت کرده به او هشدار می دهد.

    این درحالی است که شرکت های بزرگ در اروپا و آمریکای شمالی به دنبال راهی هستند تا کسب و کار خود را دوباره آغاز و همزمان محل فعالیتشان را عاری از ویروس حفظ کنند.

    به همین دلیل شرکت فراری نیز تصمیم دارد از تمام کارگران خود تست ابتلا به ویروس کرونا به عمل آورد و هرگونه مورد ابتلا به این ویروس را از نزدیک رصد کند.

    هدف این طرح آن است که فقط کارمندان سالم فعالیت شان را شروع کنند اما اگر کارگری به کووید19 مبتلا شد به افرادی که با او تماس نزدیک داشتهاند، با اپلیکیشن موبایل هشدار صادر می شود تا از کارخانه دور بمانند تا به طور کامل بهبود یابند.

    فراری اعلام کرده 500 تن از 4 هزار کارگر این شرکت در کارخانه های ایتالیا واقع در استان های مارانلو و مودنا تست ابتلا به کرونا را انجام داده اند. این شرکت ادعا می کند می تواند روزانه 800 تست انجام دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم