فونیکسریمکسبهتام

فراری جدید آمد

عصر خودرو- فراری دو مدل هیبریدی را در سری محدود بر اساس سوپراسپرت SF۹۰ عرضه می‌کند.

فراری جدید آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، خودروساز لوکس اسپرت فراری دو مدل پلاگین هیبریدی جدید رونمایی کرد که در سری‌های محدود تولید می‌شوند و در بالاترین حد قیمت خود قرار دارند. این دو مدل جدید جاده‌ای بر اساس ابرخودروی SF90 Stradale 2019،(استراداله) از برنامه XX فراری الهام گرفته شده‌اند.

    این برنامه که در دو دهه گذشته توسعه یافته است، قصد دارد به رانندگان خاص فراری خودروهایی منحصر به فرد را ارائه دهد که بر اساس مدل‌های رده بالای آن هستند.

    این شرکت اعلام کرد که SF90 XX استراداله (کوپه) دارای قیمت اولیه 770 هزار یورو (840 هزار و 378 دلار) خواهد بود در حالی که SF90 XX Spider مجهز به سقف جمع شونده 850 هزار یورو خواهد بود.

    فراری در مجموع 15 مدل جدید بین سال‌های 2023 و 2026 عرضه خواهد کرد تا با استراتژی سرعت عرضه خود مطابقت داشته باشد و طرفداران ثروتمند خود با خودروهای جدید و گران قیمت که در تعداد محدود تولید می‌شوند انحصار را حفظ کنند. اینها شامل اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی فراری خواهد بود که در سال 2025 ارائه خواهد شد.

    SF90 XX استراداله در 799 دستگاه تولید خواهد شد و اولین تحویل آن به مشتریان در سه ماهه دوم سال آینده در اروپا پیش‌بینی می‌شود. همتای اسپایدر آن در 599 دستگاه تولید خواهد شد و تحویل آن از سه ماهه پایانی سال 2024 آغاز خواهد شد. فراری گفت که تمام تولیدات در حال حاضر فروخته شده است.

    بر اساس گزارش رویترز، باتری‌های لیتیوم یونی SF90 XX استراداله و SF90 XX Spider جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برد 25 کیلومتری در حالت تمام‌الکتریکی را طی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط