فونیکسریمکسبهتام

با افتتاح تهران-شمال و همت-کرج؛

بار ترافیک ورودی به البرز تقریباً نصف می‌شود

عصر خودرو- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم ایران اسلامی می‌توانند از این پس از آزادراه شهید همت استفاده کنند ولی از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

بار ترافیک ورودی به البرز تقریباً نصف می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، عزیزاله شهبازی در مراسم گشایش پروژه امتداد آزادراه شهید همت که روز سه شنبه 27 اسفند با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، افزود: جای خرسندی دارد که در سه ماه اخیر، سه بار مفتخر به حضور رئیس جمهور در البرز بودیم.

    به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در البرز پس از دستور اکید رئیس جمهور محترم، عزم و اراده ویژه‌ای برای تسریع در بهره برداری از پروژه‌های راهسازی استان شکل گرفت.

    شهبازی گفت: منطقه یک آزادراه تهران_شمال و امتداد آزادراه شهید همت در البرز بیش از 40 درصد ترافیک ورودی البرز را کاهش می‌دهد.

    وی با اشاره به پیگیری‌های مجدانه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه همت، افزود: امروز این پروژه بزرگ و مهم به عنوان یک مطالبه مردمی، پس از سال‌ها انتظار زیر بار ترافیک می‌رود.

    شهبازی اضافه کرد: بهره برداری از چنین پروژه‌های مهمی در این شرایط سخت به واسطه شیوع بیماری کرونا، پیامی ناامید کننده برای دشمنان است چراکه درصدد ایجاد اختلال در امور توسعه ای کشور بودند.

    وی گفت: دولت پای کار است و اکنون با رعایت تمامی اصول بهداشت جهت پیشگیری از شیوع کرونا، این پروژه با حضور رئیس جمهور محترم به بهره برداری می رسد.

    استاندار البرز افزود: مردم ایران اسلامی می‌توانند از این پس از آزادراه شهید همت استفاده کنند ولی از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

    وی عنوان کرد: جای شکر دارد که اکنون ترددها بسیار کاهش یافته و مردم به این باور رسیده اند که سفر را تا ریشه کن شدن کرونا به تعویق اندازند.

    شهبازی گفت: تمامی مسئولان در این برهه حساس برای پیشگیری از شیوع و درمان این بیماری، به جد پای کار هستند و واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده و دارویی در البرز نیز به صورت سه شیفت مشغول به کار هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو