فونیکسریمکسبهتام

فروشنده خودرو خودش دزد خودرو بود

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت از دستگیری سارق خودرویی که خودش فروشنده خودرو بود خبر داد.

فروشنده خودرو خودش دزد خودرو بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "مصطفی اسکندری"رئیس کلانتری 174 قیام دشت  اظهار کرد: ساعت 23:55 دوشنبه شب چهارم بهمن امسال مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت خودروی پراید خاکستری رنگش اعلام شکایت کرد و تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل وقوع سرقت در منطقه قیام دشت اعزام شدند.

    وی افزود: صاحب خودرو در تحقیقات ابتدایی عنوان کرد که این خودرو را 10 روز قبل خریداری کرده و وقتی داخل خانه بوده خودرویش هدف سرقت قرار گرفته است.

    رئیس کلانتری 174 قیام دشت ادامه داد: ماموران با توجه به مدل خودرو که برای سال 90 و ضد سرقت بود در ابتدا از صاحب خودرو در خواست هر 2 سوئیچ خودروی پراید کردند که مرد جوان ادعا کرد که فروشنده تنها یک سوئیچ در اختیارش قرار داده و از وجود سوئیچ دوم بی اطلاع است.

    وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات پلیسی ابتدا مشخصات و هویت فروشنده خودرو را مورد بررسی قرار دادند و اطلاع پیدا کردند که این مرد سابقه دار بوده و پیش‌تر به جرم سرقت و مواد مخدر دستگیر شده است.

    سرهنگ اسکندری گفت: بدین ترتیب فروشنده خودرو به کلانتری دعوت شد و در ابتدا خود را از ماجرای سرقت خودرو بی گناه نشان می‌داد، اما وقتی در تناقض گویی‌ها و تحقیقات فنی پلیس گرفتار شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت خودروی فروخته شده اعتراف کرد.

    رئیس کلانتری 174 قیام دشت عنوان کرد: متهم پس از دستگیری ادعا کرد که پس از فروش خودرو با در اختیار داشتن سوئیچ دوم به سراغ خودروی فروخته شده رفته و آن را سرقت کردم و وقتی پلیس با من تماس گرفت برای اینکه خودم را بی گناه معرفی کنم خودرو را در خیابان رها کردم تا راز سرقتم پنهان بماند.

    وی افزود: ماموران با محل رها کردن خودرو رفته و در بررسی پراید متوجه شدند که همه لوازم داخل خودرو سرقت شده است.

    سرهنگ اسکندری در پایان گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط