فونیکسریمکسبهتام

۴کشته در تصادف منجر به آتش‌سوزی در زنجان

عصر خودرو- مسؤول روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان گفت: چهار سرنشین ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و پژو ۴۰۵ بر اثر تصادف در میان شعله‌های آتش سوختند.

۴کشته در تصادف منجر به آتش‌سوزی در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، حسن غفاری،   افزود: این حادثه رانندگی آخرین دقایق پنجشنبه شب (حوالی ساعت 24) در 15 کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، اتفاق افتاد.

    وی اظهار داشت: برخورد رخ به رخ و شدید این 2 خودرو باعث آتش سوزی شد و راننده و 2 سرنشین خودروی سواری پژو 405 و راننده نیسانوانت در میان شعله‌های آتش، گرفتار شده و جان خود را از دست دادند.

    غفاری، علت این حادثه از سوی عوامل پلیس را استان زنجان در دست بررسی است، افزود: میزان سوختگی این 2 خودروی درگیر در تصادف 80 درصد بود.

    وی تصریح کرد: عوامل امداد و نجات ایستگاه شماره یک، تیم حریق ایستگاه شماره چهار شهر زنجان و آتش نشانی پاپایی، بلافاصله عازم محل حادثه شده و عملیات اطفای آتش سوزی و بیرون کشیدن کشته شدگان، قریب 45 دقیقه طول کشید.

    همچنین شامگاه پنجشنبه /28 آذر ماه/ بر اثر خروج یک دستگاه کامیونت به علت تخطی از سرعت مطمئنه در مسیر ارتباطی زنجان - طارم این خودرو واژگون شد که این حادثه رانندگی نیز یک کشته و یک مصوم برجا گذاشت.

    6 ماه نخست امسال بر اثر وقوع 2 هزار و 367 فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان 133 نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال 97 که به تعداد 149 نفر بود 9 درصد کاهش نشان می دهد.

    استان زنجان پنج‌هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

    28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روز برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارایه می‌دهند.

    کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه 141 و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

    هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو