فونیکسریمکسبهتام

جذب استارتاپ‌ها و ایده‌های نو در مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو

عصر خودرو- کشاورز از اقدام جدید مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو مبنی بر جذب استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه خبر داد.

جذب استارتاپ‌ها و ایده‌های نو در مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ، بهروز کشاورز درباره مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو، توضیح داد: این مرکز از ابتدای سال 98 به منظور جذب ایده‌ها و توسعه کسب‌وکار تاسیس شد. در این مجموعه ما تعدادی از متخصصان، نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را با فرآیندهای گزینشی انتخاب کردیم؛ در حال حاضر شش نفر در این مرکز مشغول به کار هستند و به این تعداد اضافه خواهد شد.

    او درباره عملکرد مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو توضیح داد: یکی از اقدامات این مرکز فعال نگه داشتن جریان خلاقیت در داخل مجموعه است، مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو شامل چهار بخش اینترنت اشیا، آی‌تی، تجهیزات پزشکی و خودروست که برای همه این حوزه‌ها پروژه تعیین کرده‌ایم.

    کشاورز اضافه کرد: جذب و بررسی فنی و اقتصادی ایده‌ها از دیگر اقدامات مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو است؛ چنانچه ایده‌ها از نظر سطح تکنولوژی و سرمایه‌گذاری قابلیت کار داشته باشند هلدینگ روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند؛ به طوریکه در حال حاضر بالغ بر 150 طرح را بررسی کرده‌ایم و از این تعداد 11 طرح در مرحله بررسی اقتصادی برای سرمایه‌گذاری هستند.

    او با تاکید بر اینکه ایجاد و حمایت از مرکز نوآورانه هلدینگ رایزکو علاوه بر توسعه کسب‌وکار و ارزش‌آفرینی، یک مسئولیت اجتماعی است گفت: ایده‌های مورد تایید این مرکز در آینده تبدیل به کسب‌و کارهایی می‌شوند که اشتغال، رفع نیاز از واردات و ارزآوری و صادرات در پی خواهند داشت.

    کشاورز خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو، جذب استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه افراد بیرون از مرکز است؛ یعنی علاوه بر متخصصان و نخبگانی که در این مجموعه کار می‌کنند، افرادی که ایده‌های نو دارند نیز می‌توانند طرح خود را به ما ارائه دهند و در صورت تایید مرکز، با آن‌ها همکاری خواهیم کرد.

    به گفته کشاورز، هویت حقوقی مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو به زودی تبدیل به شرکت خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو