فونیکسریمکسبهتام

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت خبر داد؛

۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس آماده خدمت به زائران حسینی

عصر خودرو- ممبینی گفت: در استان خوزستان ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه مینی‌بوس برای برگشت زائران از پایانه مرزی چذابه به اهواز آماده به خدمت هستند.

۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس آماده خدمت به زائران حسینی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ستاد اربعین صنعت نفت جنوب، عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت اظهار کرد: این وسائط نقلیه از 24 تا 29 مهر به مدت 6 روز زائران را از چذابه به اهواز انتقال می‌دهند.

    وی با بیان اینکه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این منطقه از هفتم مهرمستقر شده است، به فعالیت‌های دیگری از جمله ایجاد زائرسرا با ظرفیت 400 نفر در چذابه، تامین نزدیک به 50 دستگاه کانکس‌های خوابگاهی، بهداشتی، آشپرخانه، خودرو‌های سبک، سنگین و ویژه از جمله کامیون، خودرو‌های یخچال‌دار، کشنده، تانکر آب، لودر، گریدر، لیفتراک، جرثقیل و خودرو‌های سبک کمک‌دار برای تامین نیاز‌های منطقه، نیرو‌های خدمات‌رسان و مواکب از سوی این ستاد و با همکاری نیرو‌های بسیجی این حوزه اشاره کرد.

    فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: اختصاص 2 دستگاه کامیون به ستاد عتبات عالیات استان برای انتقال روزانه حدود یک هزار قالب یخ و نان مورد نیاز مواکب از شادگان و اهواز، استقرار مخزن پنج هزار لیتری گازوییل برای تامین نیاز خودرو‌های مستقر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، ارائه 39 سرویس اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و توزیع 160 هزار بطری آب معدنی بخش دیگری از اقدام‌های به عمل آمده از سوی ستاد اربعین حسینی صنعت نفت و حوزه شهید تندگویان به شمار می‌آید.

    ممبینی افزود: در بخش فرهنگی نیز از سوی ستاد اربعین حسینی و موکب شهدای مدافع حرم صنعت نفت جنوب اقدام به برگزاری نماز‌های یومیه جماعت با حضور زائران، توزیع 10 هزار بسته فرهنگی حاوی تصاویر شهدای محور مقاومت، شهدای مدافع حرم و زیارت عاشورا و همچنین تهیه و توزیع یک هزار بسته فرهنگی ویژه کودکان در مسیر تردد زائران شده است.

    جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان هم اعلام کرد: این شرکت در کنار دیگر شرکت‌های تابع وزارت نفت، بیش از 60 دستگاه روز انواع ماشین‌آلات سنگین اعم از تریلر کفی، جرثقال، تانکر آب‌رسان و لیفتراک را تامین و در اختیار ستاد اربعین حسینی صنعت نفت قرار داده است تا در محل و زمان مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو