فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی حمل و نقل جاده‌ای در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تصمیم گرفته شده از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه، ۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی حمل و نقل جاده‌ای کشور (بین شهری) برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرند.

۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی حمل و نقل جاده‌ای در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، عبدالهاشم حسن‌نیا امروز (25 مهرماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود یک میلیون و 400 هزار زائر در خاک عراق هستند که تا چند روز آینده وارد کشور می‌شوند.

    وی با بیان اینکه حدود 900 هزار تا یک میلیون نفر از مرز مهران وارد کشور خواهند شد، افزود: مابقی زائران از مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی وارد کشور می‌شوند.

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده، شاهد اوج بازگشت زائران اربعین حسینی خواهیم بود.

    حسن‌نیا ادامه داد: بر این اساس تصمیم گرفته شده از تاریخ 25 تا 28 مهرماه، 100 درصد ناوگان اتوبوسی حمل و نقل جاده‌ای کشور (بین شهری)، برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرند.

    وی بیان کرد: ناوگان به کار رفته برای بازگشت زائران به هیچ وجه با مشکل کمبود سوخت مواجه نخواهند شد.

    وی ادامه داد: با توجه به تراکم جمعیت در اربعین حسینی، در حال تقویت زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی هستیم و روند آماده‌سازی زیرساخت‌ها، ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط