فونیکسریمکسبهتام

پایانه‌های مرزی مملو از اتوبوس شد

آغاز بازگشت زائران از فردا

عصر خودرو- معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: هر ۴ پایانه مرزی مهران، خسروی، چذابه و شلمچه مملو از اتوبوس است.

پایانه‌های مرزی مملو از اتوبوس شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته از مرکز مدیریت شبکه راه‌ها  ترافیک در تمامی مرز‌های منتهی به کشور عراق روان است، گفت: تراکم خودرو‌های شخصی در 4 پایانه مرزی مهران، چذابه، شلمچه و خسروی عادی بوده و نسبت به روز‌های گذشته ترافیک بسیار روان‌تر شده است.
    وی با بیان اینکه پایانه برکت مملو از اتوبوس‌های برون شهری است، گفت: هنوز وارد دوره اوج برگشت نشده‌ایم، اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی کرده‌ایم شرایط پایدار و مطلوبی را در این بخش فراهم کنیم.

    قربانی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده است که میزان رفت و برگشت زائران از مرز با هم برابر شده است، گفت: از ساعات پایانی امروز موج برگشت زائران آغاز می‌شود و این پیک زمانی تا 29 مهر  ادامه خواهد داشت.

    بیشتر بخوانید:بازگشت اتوبوس‌ها به چرخه ناوگان اربعین / ترافیک در مرز‌های منتهی به عراق روان شده است

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه شهر مهران در مقایسه با سایر پایانه‌های مرزی بسیار شلوغ‌تر و پر ترافیک‌تر است، گفت: در شهر مهران سه پایانه معین اندیمشک، همدان و کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم که زائران با مراجعه به پایانه برکت می‌توانند با مراجعه به این سه شهر به مقصد نهایی خود بروند.

    وی توضیح داد: با تابلو‌های راهنمایی که در این پایانه نصب کرده‌ایم زائران باید مقصد نهایی خود را انتخاب کنند، از مرز مهران تنها اتوبوس به سه شهر همدان، کرمانشاه و اندیمشک در نظر گرفته شده است.

    قربانی توضیح داد: یک قرارگاه حمل و نقلی زائران اربعین در این پایانه‌های مرزی تشکیل داده‌ایم و با هماهنگی راه‌آهن و سازمان هواپیمایی سعی کرده‌ایم روند تردد و جابه‌جایی زائران را در این ایام تسهیل‌ کنیم.

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: افرادی که بازگشت از مهران را انتخاب می‌کنند باید حتما به سه پایانه معین مراجعه کنند در غیر این صورت روند بازگشتی آن‌ها طولانی‌تر و پر هزینه‌تر خواهد شد.

    وی بیان کرد: در این ایام تنها از ناوگان اتوبوس‌رانی برای جابه‌جایی زائران استفاده می‌شود و زائران  می خواهیم به شایعه‌های ایجاد شده مبنی بر   جابه‌جایی زوار با کامیون و یا سایر خودرو‌ها، توجه نکنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو