فونیکسریمکسبهتام

جای نگرانی برای ایمنی خط ۷ مترو وجود ندارد

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه ما از کار خودمان مطمئن هستیم، گفت: البته دغدغه‌‌ اعضای شورای شهر تهران محترم است اما این اطمینان خاطر را به آنها می‌دهیم که جای هیچ مشکلی وجود ندارد؛ ما از کار خودمان مطمئن هستیم و جای نگرانی نیست.

جای نگرانی برای ایمنی خط ۷ مترو وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم؛ در بیستم خرداد ماه سال 1396 خط هفت مترو از ایستگاه بسیج تا میدان صنعت با 22 کیلومتر خط و هشت ایستگاه افتتاح شد اما در مدیریت شهری جدید با ادعای نبود سیگنالینگ، عدم وجود تهویه، عدم تکمیل کابل‌ها، عدم پایداری برق و مخابرات، مشکلات روسازی و ارتعاشات خط، عدم تعبیه مسیر سبز در موارد بحرانی، این خط در هشتم آبان‌ ماه تعطیل شد.

    بعد از بازگشایی مجدد خط نیز، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با ناایمن‌ بودن خطوط 6 و 7 متروی تهران به شهردار تهران هشدار داد و آن را طی نامه‌ای به وی اعلام کرد؛ اکنون با افتتاح بخش‌‌های دیگری از این خط، علیخانی باز هم معتقد است هنوز مشکلاتی در خط 6 و 7 وجود دارد که در آینده برطرف خواهد شد اما "علی امام" مدیر عامل شرکت مترو نظر دیگری دارد.

    علی امام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره نگرانی‌هایی که درباره ایمنی خط هفت مترو مطرح است، اظهار کرد: هیچگونه نگرانی از لحاظ ایمنی وجود نداره و تا زمانی که مطمئن نباشیم ایمنی خط فراهم است، هیچ بخشی را افتتاح نمی‌کنیم.

    مدیر عامل شرکت مترو تهران تصریح کرد: البته دغدغه‌‌ اعضای شورای شهر تهران محترم است اما این اطمینان خاطر را به آنها می‌دهیم که جای هیچ مشکلی وجود ندارد؛ ما از کار خودمان مطمئن هستیم و جای نگرانی نیست.
    تکمیل مترو تهران 200 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط