فونیکسریمکسبهتام

طرح اتوخسروانی برای خرید اقساطی سایپا

عصر خودرو- سایپا کمپانی تولید خودرو اقتصادی در ایران است که از ابتدای تولید این کمپانی در سال ۱۳۴۴ این سیاست برای این شرکت برگزیده شد و با تولید خودروی ارزان ژیان این کمپانی کار خود را آغاز نمود. البته در بازه های زمانی این کمپانی به سراغ خودروهای نسبتا گران تری نیز رفت مثل جیپ آهو اما در نهایت تولید خودروهای با قیمت بالاتر را به ایرانخودرو سپرد و با سیاست اولیه یعنی خودروهای اقتصادی به کار خود ادامه داد.

طرح اتوخسروانی برای خرید اقساطی سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ارزان ترین خودروی تولید داخل یعنی پراید نیز از سال 1386در خط تولید این کمپانی قرار گرفته است. علی رغم انتقادات بی شمار به خصوص در زمینه ایمنی، پراید پر فروش ترین محصول سایپا است. سایر محصولات مانند تیبا و ساینا از شاسی تقویت شده پراید بهره می برند و می توان ان ها را نسخه های زیباتر و کمی به روز تر از پراید خطاب نمود. اخرین محصول کمپانی سایپا که از امکانات نسبتا بالا و قابل قبولی بهره می برد سایپاکوییک است که باز هم از شاسی و پلتفرم تقویت شده و بهبود یافته ی پراید بهره می برد و این بزرگترین ضعف این خودرو است اما از امکاناتی نظیر دنده اتوماتیک پیوسته، ورود بدون کلید، نمایشگر و ... بهره می برد که برای یک خودروی اقتصادی مناسب به نظر می رسند. اما کوییک آنقدرها هم اقتصادی نیست و قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است.

    خرید اقساطی خودروهای سایپا
    از انجا که طرفداران محصولات سایپا در کشورمان زیاد هستند ولی تعداد زیادی از انها امکان خرید خودرو مورد نظرشان را ندارند، مجموعه ی نام اشنای اتوخسروانی تصمیم گرفته امکان خرید خودرو اقساطی را در دستور کار خود قرار دهد.

    مجموعه نمایندگی های خسروانی با نام تجاری “اتوخسروانی” با بیش از 45 سال سابقه در حوزه نمایندگی و فروش خودرو، جهت جلب رضایت و ارائه خدمات ویژه به متقاضیان خرید خودرو با شناسایی و نیاز سنجی مشتریان، با همکاری سیستم بانکی کشور، تسهیلات ویژه ای را برای گروه های مختلف شغلی در نظر گرفته است تا با جلب رضایت و افزایش امکان خرید اقساطی، شرایط سهل تری را فراهم آورد. اتو خسروانی سعی دارد بهینه ترین شرایط را با بالاترین مزایا در اختیار خریداران گرامی قرار دهد
    این مجموعه با کسب عناوین ارزشمندی همچون رتبه برتر فروش محصولات سانگ یانگ در سه سال متوالی، کسب نماینده ممتاز شرکت آرین موتور ( میتسوبیشی )، کسب لوح تقدیر از سازمان محیط زیست جهت حمایت از حفظ و نگهداری مناسب از محیط زیست، کسب رتبه برتر فروش محصولات هیوندای، کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو و … مفتخر است که یکی از ساده ترین و کم دردسر ترین شرایط را برای خرید اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. فروش اقساطی تیبا ، فروش اقساطی ساینا و فروش اقساطی کوییک از جمله طرح هایی هستند که مجموعه اتوخسروانی برای رفاه حال خریداران در نظر گرفته است. این مجموعه با دارا بودن 8 شعبه در سطح تهران، خدمات ویژه ای به مشتریان در صدد ایجاد بهترین شرایط برای فروش اقساطی خودرو ارائه می دهد.

    از جمله مزایای خرید خودرو از اتو خسروانی ارائه تسهیلات طی اقساط بلند مدت  است.

    برای اطلاع از شرایط خرید میتوانید وارد سایت اتوخسروانی شوید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو