فونیکسریمکسبهتام

این ۵ خودرو، پرطرفدارترین در اینستاگرام هستند + تصاویر

عصر خودرو- این روزها استفاده از اینستاگرام به شدت افزایش پیدا کرده است. علاقه‌مندان به خودرو نیز در این نرم‌افزار کم نیستند و تصاویر خودروهای مختلف را به اشتراک می‌گذارند.

این ۵ خودرو، پرطرفدارترین در اینستاگرام هستند + تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، در این نوشتار قصد داریم به معرفی 5 خودروی پرطرفدار در اینستاگرام بپردازیم. رقابت خودروسازان تنها در زمینه فروش، امکانات، قدرت و... ختم نمی‌شود بلکه این قضیه در اینستاگرام نیز ادامه دارد. مخاطبان با انتشار تصاویر یا کلیپ از خودروی مورد علاقه خود همراه با هشتگ از آن‌ طرفداری می‌کنند. خودروهای سوپراسپرت معمولا طرفداران بیشتری نسبت به سایر خودروها دارند و در این لیست نیز شاهد همین موضوع هستیم.

    رتبه اول: Lamborghini Aventador

    تعداد پست: 3 میلیون و 309 هزار و68

    اگر جزو علاقه‌مندان خودرو باشید و در اینستاگرام خود چرخی بزنید احتمالا با یک پست از لامبورگینی اونتادور مواجه خواهید شد. اونتادور، توانسته مقام پرطرفدارترین خودرو در اینستاگرام با بیش از 3 میلیون اشتراک را کسب کند. این خودرو رقابت بسیار تنگاتنگی با محصول پرطرفدار آئودی یعنی مدل r8 دارد. یکی از نکاتی که باعث افزایش تعداد پست‌های اونتادور شده، نمونه‌های مختلف آن از جمله مدل‌های پرفورمنس و sv است.

    رتبه دوم: Audi R8

    تعداد پست: 3 میلیون و 101 هزار و 951

    آئودی r8 به عنوان تنها خودروی سوپراسپرت این برند توانسته به عنوان پرطرفدارترین خودروی اینستاگرام در جایگاه دوم قرار بگیرد. R8 تنها محصول موجود در این لیست است که در یک کارخانه آلمانی تولید می‌شود و توانسته با مقدار کمی اختلاف پس از لامبورگینی اونتادور در این لیست باشد.

    رتبه سوم: Lamborghini Huracan

    تعداد پست: 2 میلیون و 454 هزار و 737

    لامبوریگینی طرفداران بسیار زیادی دارد و این قضیه با توجه به این که دو خودروی این برند توانسته در این لیست قرار بگیرد کاملا واضح است. شاسی‌بلند جدید این برند ایتالیایی یعنی هوراکان نیز توانسته با بیش از 2 میلیون پست مقام سوم را به‌دست آورد. این خودرو توانسته خودروهای مشهور دیگر مانند شیرون و پاگانی هوآیرا را شکست دهد.

     رتبه چهارم: Ferrari 458

    تعداد پست: یک میلیون و 577 هزار و 67

    هرچند که این محصول فراری، جدیدترین نیست و مدل 488 جایگزین آن شده اما توانسته طرفداران بسیار زیادی را برای خود جمع کند. با توجه به لیست موجود می‌توان گفت فراری 458 پرطرفدارترین محصول این خودروساز ایتالیایی با بیش از یک میلیون پست در اینستاگرام است.

    رتبه پنجم: Lamborghini Gallardo

    تعداد پست: یک میلیون و 246 هزار و 387

    لامبورگینی همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد و توانسته سه جایگاه در این لیست را کسب کند. لامبورگینی گالاردو از جمله خودروهایی است که تولید آن چندین سال قبل به پایان رسیده اما همچنان عاشقان فراوانی دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط