فونیکسریمکسبهتام

گشت نامحسوس پلیس تا ۳۰ کیلومتری کلانشهر اصفهان تشدید می شود

عصر خودرو- جانشین پلیس راه اصفهان گفت: با افزایش مسافرت های تابستانی، فعالیت گشت های کنترل نامحسوس پلیس راه در شعاع ۳۰ کیلومتری کلانشهر اصفهان تشدید می شود.

گشت نامحسوس پلیس تا ۳۰ کیلومتری کلانشهر اصفهان تشدید می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ اصغر زارع  افزود: این خودروهای پلیس راه به صورت نامحسوس، خودروهای متخلف را در محدوده 30 کیلومتری اصفهان شناسایی می کنند.

    وی با بیان اینکه فعالیت گشت های کنترل نامحسوس پلیس راه از یک ماه گذشته در استان های ترانزیتی همچون اصفهان پررنگ شد، اظهار داشت: دوربین های کنترل سرعت و نظارت نیز همچنان در بزرگراه ها و آزاد راه ها فعال هستند.

    زارع با اشاره به اینکه امروز وضعیت ترافیک راه های اصفهان، عادی و روان بود، خاطرنشان کرد : صبح امروز در یک مورد واژگونی خودرو در محور خور - بیاضه به دلیل عدم توجه راننده به جلو یک نفر فوت کرد.

    جانشین پلیس راه اصفهان  ادامه داد: پیش بینی می شود عصر و شامگاه امروز، ترافیک در محورهای دامنه به تیران و نجف آباد، عسگران به تیران، شهرکرد به اصفهان و شهرضا به اصفهان سنگین شود.

    وی با بیان این که اقدام های لازم برای پوشش ترافیکی این محورها توسط پلیس راه انجام گرفت، اضافه کرد: به رانندگان توصیه می شود با رعایت فاصله طولی از رانندگی تحت فشار و با عجله پرهیز کنند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با نزدیک شدن به شهریور ماه سفرهای تابستانی افزایش می یابد.

    منصور شیشه فروش افزود: به همین دلیل از راهداری، شرکت های حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، فرمانداری ها، هلال احمر، شهرداری ها و کامیون های حمل فراورده های نفتی، خواسته شد تا اقدام های لازم را برای ایمنی راه ها و کاهش تصادف ها انجام دهند.

    استان اصفهان با 11 هزار و500 کیلومتر راه، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر در مرکز ایران، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.

    اصفهان جز استان های پرتصادف کشور است که شناسایی نقاط حادثه خیز و بررسی تحلیل آن و برنامه ریزی مناسب می تواند زمینه کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد.

    در چهار ماه سال جاری تصادفات جاده ای در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشت و تعداد فوتی های در صحنه تصادف در چهار ماه ابتدای سال گذشته 142 مورد بود که امسال در این مدت به 122 رسید.

    واژگونی خودرو در کشور به ویژه بخش در محورهای بیابانی سالانه میلیاردها تومان به اقتصاد کشور خسارت می زند که باید برای رفع این مشکل دنباله دار تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. 

    استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو