فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه کرمانشاه مطرح کرد

روزانه ۹۰ گشت نامحسوس رفتار رانندگان را زیر نظر دارند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور روزانه ۹۰ دستگاه گشت نامحسوس و ۷۰ دستگاه دوربین ثبت سرعت طی شهریورماه و در جاده های کرمانشاه به منظور کنترل رفتار رانندگان خبر داد.

روزانه ۹۰ گشت نامحسوس رفتار رانندگان را زیر نظر دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: حضور روزانه گشت های نامحسوس و تشدید نظارت های ترافیکی درسطح استان از جمله مواردی است که پلیس در آخرین ماه تابستان آن ها را اعمال می کند.

    وی افزود: این نظارت های نامحسوس به منظور کنترل دقیق رانندگان متخلفی است که باعدم رعایت قوانین ومقررات وارتکاب تخلفات حادثه ساز امنیت وآرامش تمامی رانندگان ومسافرین تعطیلات تابستان را پنهان از چشم ماموران محسوس به چالش می کشند.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خط قرمز پلیس است و بدون هیچ گذشتی با رانندگانی که مرتکب این تخلفات شوند قاطعانه برخورد می شود.

    وی افزود: در طول مسیر اگر راننده ای مرتکب 2 مورد از تخلفات یاد شده شود، پلیس به مدت 72 ساعت خودروی وی را توقیف و روانه پارکینگ می کند.

    سرهنگ حیدری همچنین خطاب به رانندگان متخلف هشدار داد: ایمنی سفرهای تابستانی مردم خط قرمز پلیس راه استان استان است و با کسانی که بخواهند با ارتکاب تخلفات و حتی جرائم راهنمایی و رانندگی این ایمنی و امنیت را سلب کنند برخورد خواهد شد.

    وی ادامه داد: تنها در شهریور ماه سال گذشته 29 فقره تصادف فوتی در جاده های استان به وقوع پیوست که در نتیجه آن ها 41 نفر جان خود را از دست دادند.

    رئیس پلیس راه کرمانشاه همچنین با اشاره به وقوع 349 فقره تصادف جرحی در آخرین ماه تابستان، یادآوری کرد: در این سوانح نیز 631 نفر مجروح شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط