فونیکسریمکسبهتام

حضور اتفاقی پلیس در پمپ بنزین، سارقان خشن را به دام انداخت

عصر خودرو- دو مسافر خشن که با تهدید اسلحه، راننده‌ای را مجبور به بردن آنها به تهران کرده بودند، قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه دیگر دستگیر شدند.

حضور اتفاقی پلیس در پمپ بنزین، سارقان خشن را به دام انداخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن نورآبادی - رئیس کلانتری مهرآباد گفت: روز گذشته واحد گشتی کلانتری مهرآباد برای سوختگیری به پمپ بنزینی در این محدوده مراجعه کرده بودند که ماموران در حین سوختگیری متوجه شدند کمی پایین‌تر از محل پمپ بنزین، فردی از یک خودرو پژو 206 به بیرون پرتاب و خودرو با سه سرنشین از محل متواری شد.

    وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران وارد عمل شدند و با سوار کردن شاکی اقدام به تعقیب و گریز خودرو متهمان کردند که پس از گذشت نیم ساعت بالاخره متهمان در یک کوچه بن بست گیر افتادند و با اینکه ماموران دستور ایست صادر کرده بودند، دو نفر از سارقان متواری شده و یکی از آنها توسط ماموران دستگیر شد.

    وی افزود: با توجه به اینکه یک واحد گشتی دیگر نیز در حال اعزام به محل بود مشخصات افراد متواری به او و واحد های گشتی دیگر مستقر در این محدوده اعلام شد که با اقدام به موقع واحد گشتی اعزامی، متهم دیگر کمی بالاتر از محدوده توقیف خودروی سرقتی دستگیر شد.

    وی با اشاره به انتقال متهمان و شاکی به کلانتری گفت: شاکی به ماموران گفت که در یکی از شهرهای همجوار تهران مشغول مسافرکشی بوده که سه نفر به زور سوار خودرویش شدند و با استفاده از یک سلاح کمری گرم و یک قبضه سلاح سرد تهدید کرده‌اند که آنها را به تهران برساند.

    رییس کلانتری مهرآباد با بیان اینکه شاکی با توجه به عدم شناخت کافی از سوی متهمان نسبت به معابر تهران، آنها را مدتی در تهران چرخانده است، گفت: شاکی که از رو به پایان بودن بنزین خودرویش خبر داشته، در اقدامی هوشمندانه مدتی آنها را در تهران چرخانده است و زمانی که قرار شده برای سوختگیری به پمپ بنزین بروند، متهمان با دیدن ماشین پلیس ترسیده و شاکی را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و از محل متواری شده‌اند.

    وی با اشاره به انجام بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهمان گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سلاح توسط یکی از آنها بین شمشادهای خیابان در همان حوالی توقف خودرو که متواری شده بودند، پنهان شده است که در ادامه سریعا ماموران عملیات کلانتری مهرآباد به محل اعلامی اعزام و موفق به کشف دو قبضه سلاح گرم و سرد در محل شدند.

    وی با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم سوم پرونده در جریان است، گفت: دو متهم دستگیر شده به اتهام حمل سلاح گرم، سابقه زندان نیز دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو