فونیکسریمکسبهتام

تغییر ناگهانی مسیر خیابان نجات الهی

عصر خودرو- شهرداری تهران ظهر امروز اعلام کرد از فردا خیابان نجات الهی(ویلا سابق) یکطرفه خواهد شد، این در حالی است که ساکنان این منطقه و اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل از این موضوع اطلاعی نداشتند.

تغییر ناگهانی مسیر خیابان نجات الهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، از فردا خیابان نجات الهی یکطرفه خواهد شد خودروها صرفاً از محور جنوب به شمال امکان تردد دارند.

    مسگر نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که آیا پیش بینی های ترافیکی برای افزایش بار ترافیکی خیابان حافظ و ایرانشهر شده است، گفت: تمامی موارد مطالعه و مدلسازی شده، گره های ترافیکی شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شده است.

    وی ادامه داد: خیابان حافظ و آبان جایگزین خیابان ویلا خواهند شد و ما دو معبر شمال به جنوب و دو معبر جنوب به شمال داریم که خیابان حافظ و آبان، شمال به جنوب و ویلا و سپهبد، جنوب به شمال هستند و پیش بینی می کنیم تغییر مسیر این معبر تأثیر چندانی در درازمدت در ترافیک منطقه نداشته باشد.

    هنوز اطلاعی از جزئیات یکطرفه شدن خیابان نجات الهی نداریم

    محمدعلیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با اظهار بی اطلاعی از یکطرفه شدن خیابان نجات الهی گفت: هنوز اطلاع دقیقی از این تصمیم نداریم و شورا به موضوعات اجرایی ورود پیدا نمی کند.

    وی ادامه داد: اما برای آغاز هر طرحی باید ذینفعان و کسانی که تحت تأثیر این تصمیم گیری ها قرار می گیرند، از جزئیات طرح مطلع شوند.

    علیخانی تأکید کرد: اجرای هر طرحی در شهر تهران باید پیوست های اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی داشته باشد و پروژه هایی که بدون مطالعه آغاز می شوند با حاشیه ها و چالش های زیادی همراه خواهند بود. در تصمیم گیری ها باید به نظر شهروندان احترام گذاشت و هر پروژه ای که موفق شده با مشارکت ذینفعان به سرانجام رسیده است.

    وی در خصوص اینکه چه باید کرد که این پروژه به سرانجام پیاده راه 17 شهریور ختم نشود، گفت: هنوز برای پیشداوری زود است. باید دید چه کار کارشناسی و مطالعاتی بر روی این پروژه انجام شده است. آیا ضوابط و مقررات رعایت شده و اگر پس از اجرا شهروندان نسبت به آن معترض بودند، شورا به این موضوع ورود پیدا می کند.

    اواخر خردادماه امسال با حضور شهردار تهران خیابان استاد نجات اللهی به عنوان گذر صنایع دستی نام گرفت. ایجاد این گذر یکی از موارد پیش بینی شده در برنامه پنج ساله سوم شهر تهران بود اما اجرای آن به گفته ساکنان منطقه، ناگهانی و بدون اطلاع بوده است.

    یکی از اهالی منطقه می گوید از دو شب گذشته بنرهایی در خصوص یکطرفه شدن این خیابان در برخی از نقاط نصب شده اما نظرسنجی در این رابطه انجام نشده است.

    به اعتقاد این شهروند، خیابان ایرانشهر که مدتهاست به خاطر پارک موتورسیکلت ها و ایجاد مسیر دوچرخه در پیاده رو باریک شده، پس از این تغییر مسیر بیش از گذشته دچار مشکل خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو