فونیکسریمکسبهتام

هشدار مدیرعامل ساپکو به قطعه‌سازان:

قطعه‌سازان رتبه۳ از زنجیره تامین حذف می‌شوند

عصر خودرو : مدیرعامل ساپکو از حذف قطعه‌سازان گرید C طرف قرارداد این شرکت تا پایان امسال خبر داد.

قطعه‌سازان رتبه۳ از زنجیره تامین حذف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲:۱۱
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا عادل پیرمحمدی ، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر قطعه سازان طرف قرارداد در گرید A و B قرار داشته و تعداد کمی قطه ساز گرید C نیز با این شرکت همکاری می کنند.



    وی با بیان این که در سال گذشته تمام قطعه سازان گرید D یا ارتقای سطح داده و یا از زنجیره تامین حذف شدند، خاطرنشان کرد: سازندگان گرید C نیز تا پایان سال جاری فرصت خواهند داشت به گرید A یا B ارتقا یابند و در غیر این صورت از زنجیره تامین حذف خواهند شد.

    مدیرعامل ساپکو در پاسخ به این که آیا ارتقای قطعه سازان گرید B به گرید A نیز در دستور کار قرار دارد؟ اظهار کرد: گرید B نیز سطح کیفی خوب و قابل قبولی برای سازندگان محسوب می شود.

    وی با بیان این که در حال حاضر تمام سازندگان طرف قرارداد استاندارد ISO را پاس کرده اند، تصریح کرد: هم اکنون نیز در حال اجباری ساختن یک استاندارد جدید در حوزه آزمایشگاه های کنترل کیفی هستیم.

    پیرمحمدی ادامه داد: علاوه بر این استانداردها، ساپکو نیز الزامات سختگیرانه ای را در زمینه ارتقای کیفیت قطعات وضع کرده است؛ به گونه ای که با اجرای الزامات جدید برخی قطعه سازان که در گرید A قرار داشتند، در ارزیابی های جدید در گرید B قرار گرفتند.

    وی تصریح کرد: البته کیفیت یک الزام جدی و رو به جلو بوده و قطعه سازانی که همگام با این روند حرکت نکنند، از زنجیره تامین حذف خواهند شد.
    کرمان موتوراکستریم