فونیکسریمکسبهتام

آئودی خود را بسازید

دکوراسیون و طراحی توسط مشتری

عصر خودرو- برخی از شرکت‌های خودروسازی به خصوص برندهای آلمانی این امکان را می‌دهند که مشتریان بتوانند در پروسه ساخت خودرو و طراحی دخیل باشند. آئودی اکسکلوسیو نام دپارتمانی از این برند است که در آن شخصی‌سازی خودرو برای مشتریان امکان‌پذیر می‌شود.

آئودی خود را بسازید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، به گفته شرکت سازنده، راندن خودرویی مانند آئودی نمی‌تواند یک فرآیند معمولی باشد بلکه باید موارد خاصی نیز در آن وجود داشته باشد. آئودی اکسکلوسیو یا دپارتمان شخصی‌سازی آئودی به مشتریان این فرصت را می‌دهد که خودرو را از یک حالت معمولی به یک محصول کاملا خاص تبدیل کنند. در پروسه شخصی‌سازی این برند امکان تغیی بر روی رنگ بدنه، انتخاب چرم صندلی‌ها، نوع چوب و دکوراسیون داخلی، انتخاب چرم غربیلک فرمان، کفی‌ها و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد. مشتریان می‌توانند در قالب یک طراح با آئودی برای ساخت خودروی موردنظرشان همکاری کنند و در نهایت سوار بر یک خودروی خاص و منحصر به فرد شوند.

    رنگ‌‌بندی بی‌نهایت

    آئودی برای محصولات خود 50 رنگ‌بندی ویژه را در نظر گرفته است که هر کدام از آن‌ها در نوع خود خاص محسوب می‌شوند. مشتری می‌توانند با ترکیب هر یک از این 50 رنگ به یک رنگ‌بندی ویژه‌تر برای ظاهر خودرو دست پیدا کند. رنگ‌های مورد نظر، ترکیبی از رنگدانه‌های آلی و غیر آی خواهد بود که با یک سری حلال و افزودنی ترکیب می‌شود و با یکدیگر پیوند می‌خورند. رنگدانه‌های آلی درخشندگی و جذابیت و رنگدانه‌های غیر آلی مقاومت در برابر هوا را تأمین می‌کنند. به طور کلی رنگ ساخته شده توسط آئودی از 4 لایه تشکیل می‌شود ضمن این که 6 لایه از افزودنی‌های فلزی نیز در آن وجود دارد.

    دکوراسیون داخلی

    طراحی داخلی برای یک خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اکثر وقت راننده در داخل خودرو می‌گذرد. گستره چرم‌های متنوع و انواع تریم‌های داخلی برای محصولات آئودی وجود دارد. مشتری می‌تواند از بین چرم‌های مختلف و چوب‌های بارنگ گوناگون انتخاب کند تا به بهترین ترکیب برای طراحی داخلی خودروی خود دست پیدا کند. این شرکت درباره طراحی داخلی می‌گوید : «در آئودی خود به‌گونه‌ای احساس راحتی خواهید کرد گویی در منزل خود هستید.» لازم به ذکر است که چرم استفاده‌شده برای صندلی‌های خودرو از پوست گاو اروپایی تأمین می‌شود و با استفاده از یک سری مواد افزودنی دوام آن را بالا می‌برند. امکان انتخاب 30 نوع چرم مختلف برای صندلی‌ها وجود دارد. برند آئودی در مورد چوب استفاده‌شده در خودروها از نیز از چوب درخت بلوط و اکالیپتوس استفاده می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو