فونیکسریمکسبهتام

افندی‌زاده:

خط مترو در مراسم ارتحال امام(ره) با فاصله ۴ دقیقه تردد می‌کند

عصر خودرو- نماینده شهرداری تهران در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی گفت: خط مترو در مراسم ارتحال امام(ره) با فاصله ۴ دقیقه تردد خواهد داشت.

خط مترو در مراسم ارتحال امام(ره) با فاصله ۴ دقیقه تردد می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، شهریار افندی‌زاده نماینده شهرداری تهران در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار داشت: مراسم 14 خرداد مقارن شده است با 30 ام ماه رمضان لذا برنامه‌ریزی جدی برای این مراسم نیاز است.

    وی با اشاره به تمهیدات مترو در این ایام گفت: خط مترو در مراسم ارتحال امام(ره) با فاصله 4 دقیقه تردد خواهد داشت و تلاش می‌شود سفرها به طور منظم انجام شود.

    به گفته وی شهرداری، در خصوص کاهش سرعت در حومه تهران آمادگی کامل همچنین در این زمینه همکاری لازم با پلیس راهور را دارد.

    نوری معاون عملیات اورژانس در ادامه این جلسه گفت: سال گذشته از نظر طبقه‌بندی جهانی کشته‌های ما را بیش از 24 هزار تخمین زده بود اما در آخرین گزارش، آمار کشته‌ها را 16 هزار نفر اعلام کرد. 

    وی ادامه داد: بیش از یکسال طول کشید 120 دستگاه از 400 دستگاه از گمرک ترخیص شود و تقاضا داریم تا پایان پلاک گذاری بتوانیم از آمبولانس‌ها در چرخه عملیات استفاده شود.

    وی با اشاره به مشکل سوخت خودروهای دیزلی گفت: همه ناوگان ما سوخت دیزلی دارند اما ما مشکل سهمیه سوخت داریم و باید همه همت کنند. همچنین پوشش خدمات پیش بیمارستانی سال به سال افزایش پیدا می‌کند اما علیرغم افزایش پوشش با 11.4 درصد کاهش در مصدومین اعزامی مواجه بودیم.

    وی افزود:تمام برنامه‌های 38 دانشگاه از 64 دانشگاه که ارائه خدمات می‌کنند دارای برنامه الکترونیک شدند و ثبت کاغذی حذف شده است. ما می‌توانیم از  طریق شاخص شدت  در این برنامه تعیین کنیم در کدام مسیرها شدت جراحات در حادثه بیشتر بوده است؛ همچنین می‌توانیم نقش خودرو و جاده را در تصادفات تعیین کنیم.

    معاون عملیات اورژانس با بیان اینکه 3.4 درصد با  افزایش اهدای خون مواجه بودیم گفت: در بحث حوادث شهری 56 درصد مصدومان ترافیکی در حوزه شهری هستند و باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم. 

    نوری با اشاره به طرح سلامت ساحلی گفت: با هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها می‌توانیم آمار ان را به صفر برسانیم. 

    به گفته وی در کل طرح نوروزی 43 هزار و 173 نفر آمار مصدومان حوادث جاده‌ای در نوروز بوده است که از این میان 11هزار و 497 نفر به صورت سرپایی درمان و 37 هزار و 378 نفر به مراکز در مانی اعزام شده‌اند که در خصوص اعزام شدگان با افزایش مواجه بودیم.

    انتهای پیام/

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو