فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو:

حجم تحویل خودرو به مشتری ها با افزایش تولید بیشتر می شود

عصر خودرو- مدیرعامل ایران خودرو گفت: عدم تحویل برخی خودروها به دلیل نرسیدن برخی قطعات است که با توجه به برنامه ریزی ها تولید افزایش می یابد و تحویل به مشتریان روز به روز بیشتر می شود.

حجم تحویل خودرو به مشتری ها با افزایش تولید بیشتر می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، «هاشم یکه زارع» روز دوشنبه در مراسم بازدید «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خط تولید محورسازان خودرو، درباره عدم تحویل به موقع خودرو، گفت: یک خودرو از 2 هزار قطعه تشکیل شده و تولید خودرو به روز است و قطعه ای که دیروز تولید شده امروز مصرف می شود.

    وی اظهارداشت: 99 درصد قطعه سازان با توانایی کامل کار می کنند و در این مسیر به خودکفایی رسیدیم اما چنانچه در تولید با مشکل مواجه شویم خودرو ناقص تولید می شود و تحویل با تاخیر است.
    مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: با افزایش تولید به تعهدات خود عمل می کنیم و خودروها را تحویل می دهیم.
    به گزارش ایرنا، «رضا رضایی» عضو انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان هفتم اردیبهشت ماه در گفت و گو با ایرنا به تولید بیش از 100 هزار خودرو در ماه های گذشته از سوی دو خودروساز بزرگ اشاره کرد که هر یک معطل چند قطعه بوده و در کف کارخانجات رسوب کرده اند.
    چهاردهم بهمن ماه پارسال «فرشاد مقیمی» معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست تخصصی کمیته خودرو از تخصیص چهار هزار میلیارد تومان به ایران خودرو و سایپا خبر داد.
    پس از آن عملیات اجرایی تخصیص این مبلغ به قطعه سازان در شرکت های خودروساز آغاز و مقرر شد بانک ها مطابق فهرستی که خودروسازان در اختیارشان قرار دادند، مبالغ را به طور مستقیم به قطعه سازان پرداخت کنند.
    در این زمینه، قرار شد برای تزریق نقدینگی به خودروسازان با محور بانک مرکزی، 11 هزار میلیارد تومان در 2 بخش ریالی و ارزی پرداخت شود که شامل چهار هزار میلیارد تومان و 844 میلیون یورو بود که تاکنون چهار هزار میلیارد تومان نقدینگی ریالی پرداخت شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو