فونیکسریمکسبهتام

چند دلیل برای اینکه چرا خرید سایپا کوییک منطقی است

عصر خودرو- در روزهایی که خرید خودرو به یکی از دغدغه‌های خریداران تبدیل‌شده است و قیمت خودروها روزانه در بازار تغییر می‌کنند، یک انتخاب درست بیش از هرزمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد.

چند دلیل برای اینکه چرا خرید سایپا کوییک منطقی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ،  یکی از خودروهایی که به نظر کارشناسان می‌تواند خرید معقولی باشد سایپاکوییک است، اما چرا و برای رسیدن به یک انتخاب درست باید به چه موضوع‌هایی توجه داشت؟ یکی از موضوعات بسیار مهم نقد شوندگی خودرو است یا به زبان دیگر بازار دست‌دوم خودرو است، موضوعی که سایپاکوییک به دلیل خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت تولید این خودرو که موجب شده خودرو در کارکردهای بالا با مشکلات زیادی مواجه نشود موجب شده بازار دست‌دوم این خودرو در شرایط مناسبی به سر ببرد. بد نیست بدانید در آخرین گزارش منتشرشده از سازمان بازرسی کیفیت در خصوص خودروهای داخلی و در سطح قیمتی 4 جدول ارزشیابی، کوییک دارای سه ستاره کیفی است و این در حالی است که این خودرو به لحاظ قیمتی، از بقیه سه ستاره‌های جدول ارزان‌تر است. علاوه بر این خودرو کوییک در اولین ارزیابی انجام‌شده حائز سه ستاره کیفی شده و  در کنار محصولات دیگری قرارگرفته که باقیمت‌های چند ده میلیون تومان بالاتر عرضه می‌شوند.
    یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند دلیل مناسبی برای خرید سایپاکوییک باشد ظاهر جدید و جوان‌پسند این خودرو و از سوی دیگر جذابیت این خودرو برای خانم‌هاست.
    ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که سایپاکوییک به‌عنوان خودرویی به نسبت ارزان‌قیمت آپشن های دارد که بسیاری از خودروهای گران‌تر کوییک از داشتن آن بی‌بهره‌اند.
    درباره طراحی این خودرو نیز باید گفت کوییک خودرویی است که در دسته هاچ‌بک‌ها قرار دارد، اما با توجه به موفقیت این روز‌های هاچ‌بک کراس‌ها در بازار، طراحان سایپا با به‌کارگیری از المان‌های طراحی این دسته از خودرو‌ها توانسته‌اند ظاهری شبیه به کراس را برای این خودرو رقم بزنند که همین موضوع می‌تواند چراغ سبزی از خریداران را برای این محصول جدید دریافت کند.
    این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم دقیق 1503 سی‌سی بهره می‌برد که حداکثر توان خروجی این موتور 87 اسب بخار را با کمک یک گیربکس 5 سرعتِ دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو