فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۳۱۷۷»

تقدیر کلانتری از عملکرد شهرداری تهران در حوزه کاهش آلودگی هوا+نامه

عصر خودرو- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست از عملکرد موفق شهرداری تهران در سال ۹۷ برای کاهش آلودگی هوا تقدیر کرد.

تقدیر کلانتری از عملکرد شهرداری تهران در حوزه کاهش آلودگی هوا+نامه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، عیسی کلانتری در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار تهران، نوشت: «همانگونه که مستحضرید سال 97 وضعیت آلودگی هوای تهران بر اساس گزارشات اداره کل محیط زیست استان تهران وضعیت بسیار مناسبی در مقایسه با سال 96 داشته است که با اشاره به همین گزارشات بخشی از کیفیت هوا مرهون نزولات رحمت الهی در بهبود شرایط جوی سال گذشته بود و بخشی از آن نتیجه تلاش های گسترده ای است که ذیل قانون هوای پاک پذیرفته است که بدون تردید با مساعدت جنابعالی و اعضای شورای محترم شهر به اجرا گذاشته شده است و جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

    کلانتری همچنین در این نامه با اشاره به نام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از وی نیز به دلیل روی زیست محیطی در بهبود کیفیت هوا تشکر کرد و به مواردی چون اجرای طرح LEZ، به روز رسانی طرح ترافیک تهران و برخورد با خودروهای دودزا و ... اشاره کرده و از اقدامات انجام شده در این حوزه تشکر کرده است.

    وی ضمن قدردانی از زحمات انجام شده در شهرداری تهران آرزوی موفقیت کرد که تلاش های مذکور به جهت حفظ دستاوردها هوای سالم در تهران با همراهی های دستگاه های مختلف با شدت استمرار داشته باشد و آسمان آبی را در تهران بزرگ داشته باشیم».

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط