فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز خبرداد:

افتتاح ایستگاه وکیل متروی شیراز

عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در سال آینده ایستگاه وکیل خط یک متروی شیراز به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ایستگاه وکیل متروی شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، نواب قائدی ظهر یکشنبه با اشاره به تکمیل خط یک مترو بیان بیان کرد: ما در تلاش هستیم در سال 98 ایستگاه وکیل را به بهره برداری برسانیم.

    قائدی با اشاره به خط دو مترو شیراز بیان کرد: شهرداری و مجموه قطار شهری در تلاش است که خط دو مترو تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

    وی با اشاره به توسعه پیدا و محله محوری بیان کرد: در سال 97 در جهت رفاه عمومی شهروندان و عمران و آبادانی شهر که تحت عنوان برنامه‌های پنج ساله برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

    قائدی با اشاره به پروژه‌های شیراز افزود: چدین پروژه در اطراف کمربندی و اطراف شیراز از جمله تقاطع غیر هم سطح بلوار مولوی، بلوار 55 متری مهدیه و تقاطع غیر هم‌سطح مهدیه امیرکبیر وجود دارد که کارکرد آنها هدایت ترافیک کمربندی است و در تلاش هستیم در سال 98پ روژه ها به اتمام رسد.

    وی با اشاره به ساخت توقفگاه وسایل نقلیه سنگین بیان کرد: مجوزهای لازم برای ساخت یک توقفگاه 113 هکتاری در محدوده پل فسا گرفته شده و بعد از احداث این توقفگاه دیگر شاهد عبور خودروهای سنگین در سطح شهر نخواهیم بود و به زیر ساخت شهر آسیبی وارد نخواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط