فونیکسریمکسبهتام

۳۹ سامانه در جاده های زنجان تخلف سرعت خودروها را ثبت می کنند

عصر خودرو- سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۳۹ سامانه در آزادراه ها، جاده های ترانزیت، اصلی و فرعی این استان برای ثبت تخلف سرعت در رانندگی فعال است.

۳۹ سامانه در جاده های زنجان تخلف سرعت خودروها را ثبت می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علی مدقالچی افزود: حمل و نقل هوشمند ابزارهای نظارتی در کنار پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ثبت وقایع، کنترل تخلفات سرعت، اتفاق های جاده ای و اطلاع از شرایط جوی در مسیرهای ارتباطی است.
    به گفته وی، نوروز 98، 74 دستگاه تردد شمار در جاده های اصلی و فرعی استان زنجان فعال خواهند بود.
    سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر ثبت سرعت لحظه ای وسیله نقلیه میانگین سرعت خودروها و در صورت تجاوز از سرعت قانونی برگه جریمه صادر خواهد شد.
    مدقالچی متذکر شد: رانندگان آگاه باشند، که چنانچه مرتکب هرکدام از این تخلف ها شوند، پلاک خودور ثبت و جریمه آنها بلافاصله ثبت و ارسال خواهد شد.
    وی یادآوری کرد: این سامانه ها، علاوه بر ثبت تخلفات رانندگی، سرعت لحظه ای، میانگین سرعت و فاصله طولی همه خودروها را نیز ثبت می کنند.
    سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: 37 دوربین تصویری نیز در گردنه ها، مناطق پرتصادف و تقاطع های استان برای گزارش گیری از وضعیت جوی و ترافیکی فعال است.
    به گفته مدقالچی، در 11 ماهه گذشته از سالجاری 374 هزار و 708 مورد تخلف سرعت توسط توسط سامانه ثبت تخلفات رانندگی در جاده های استان زنجان ثبت شده است.
    وی به تردد خودروها در نوروز 97 از جاده های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و 506 هزار و 818 دستگاه خودرو وارد و یک میلیون و 394 هزار و 125 مورد نیز از استان خارج شده اند.
    سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: این ترددها نسبت به نوروز 96 رشد 14 درصدی داشت.
    استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی و 4 هزار و 211 کیلومتر نیز راه روستایی است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو