فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ امیدوار مطرح کرد:

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در خراسان رضوی

عصر خودرو- رانندگان وسائط نقلیه برنامه ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کرده در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می شود.

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سرهنگ هادی امیدوار در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش تردد و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی کشور و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه در ایام نوروز، محدودیت های ترافیکی از روز شنبه 25 اسفند 97 تا پایان روز 17 فروردین 98 در محورهای برون‌شهری استان خراسان‌رضوی اجرا می‌شود.

    وی گفت: تردد تمام وسائط نقلیه سنگین باری(تریلر و کامیون) از محورهای آزادراهی و بزرگراهی مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد- تربت‌حیدریه و بالعکس از ساعت 7 صبح الی ساعت 22 روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 اسفند 97 و روزهای یک‌شنبه 4 فروردین، پنج‌شنبه 8 فروردین، جمعه 9 فروردین، چهارشنبه 14 فروردین، پنج شنبه و جمعه15 و 16 فروردین 98 از ساعت 7 صبح الی 22 ممنوع است.

    رئیس پلیس‌راه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین 98 در تمام محورهای برون‌شهری کشور ممنوع است، افزود: تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب می کند ممنوع می باشد.

    سرهنگ امیدوار تصریح کرد: در تمامی محورهای برون‌شهری که این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و تانکرهای حام مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسائط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین 98 در تمام محورهای برون‌شهری کشور ممنوع و همچنین عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

    وی خاطرنشان کرد: در تمامی محورهای برون‌شهری که این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسائط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال خواهد شد که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آن ها اجرا شده و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

    سرهنگ امیدوار تاکید کرد: رانندگان وسائط نقلیه ای که در طول مسیر محدودیت در حرکت هستند، می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کرده در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری از ساعت 7 صبح روز شنبه تاریخ 25/ 12/ 97 تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه تاریخ 98/01/05 و همچنین از ساعت 7 صبح روز پنج شنبه تاریخ 98/01/08 تا ساعت 7 صبح روز یک شنبه تاریخ 98/01/18 ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو