فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خبر داد

بهره‌برداری از خط ۷ مترو در چند روز آینده

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: بخش شمالی خط ۷ در چند روز آینده بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته افتتاح خواهد شد.

بهره‌برداری از خط ۷ مترو در چند روز آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، فرنوش نوبخت در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم بیست سالگی مترو تهران که امروز با حضور جمعی از مدیران شرکت مترو علیرضا سلیمانی قائم‌ مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته درختکاری نیز قرار داریم بیستمین سالگرد تأسیس مترو را با آئین کاشت نهال آغاز می‌کنیم و در ادامه از تمبر بیست سالگی مترو نیز رونمایی شد.

    وی گفت: قطعاً توسعه مترو در کاهش آلودگی هوا و ترافیک بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر نیز خطوط مترو به صورت منظم ساخته می‌شود.

    نوبخت افزود: بهره‌برداری از خط 5 مترو در سال 77 با سرفاصله یک ساعت آغاز شد و ما توانستیم طی سال‌های گذشته سرفاصله خطوط مترو را کاهش دهیم.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: هم اکنون سرفاصله ورود قطار در خطوط یک، 2، 4 به حدود 4 دقیقه رسیده است و تلاش می‌کنیم کمتر نیز شود.

    وی افزود: همزمان با سال جدید برنامه‌هایی را برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در مترو داریم و در حال حاضر مترو از ساعت 5:30 صبح تا 22:30 به شهروندان خدمت می‌دهد و در روزهای پایانی سال میزان ارائه خدمات افزایش نیز خواهد یافت.

    نوبخت افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قسمت شمالی خط 7 تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و خط 6 مترو از اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: باید در سال آینده میزان سفرها از طریق مترو افزایش یابد که البته به دنبال تأمین وا گن‌های مترو نیز هستیم.

    وی گفت: امیدواریم واگن‌هایی که هم اکنون در گمرک باقی مانده است به زودی ترخیص و وارد چرخه خدمت‌رسانی شود.

    نوبخت افزود: در روز پنج‌شنبه آخر سال نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای جابه‌جایی شهروندان داریم.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: سرفاصله قطارهای خط 5 در آینده کاهش پیدا می‌کند و در خط 3 نیز سرفاصله ورود قطار 7.5 دقیقه است که قطعاً در سال آینده کاهش می‌یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو