فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح ایمنی جاده های استان تهران آغاز شد

عصر خودرو- معاون راهداری و حمل و نقل جاده های استان تهران گفت: به منظور افزایش ایمنی جاده های این استان برای مسافران نوروزی اجرای طرح ایمنی در جاده های استان تهران آغاز و عملیاتی شد.

اجرای طرح ایمنی جاده های استان تهران آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، عادل مصدقی  اظهار داشت: این طرح که تا 25 اسفندماه ادامه دارد عملیات خط کشی در جاده ها به ویژه آزاد راه ها و بزرگراه های استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.
    معاون راهداری استان تهران ادامه داد: نوسازی و ترمیم تابلوهای علائم که بصورت افقی و عمودی در جاده ها نصب شده در دستور کار قرار گرفته و همچنین نصب شیارهای لرزاننده در نقاط پرتصادف و همچنین نصب استوانه های ترافیکی در محل ورودی و خروجی جاده ها در حال نصب است.
    وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی در جاده های استان تهران خبر داد و گفت: طرح جمع آوری نخاله ها و منظر آرایی راه های استان در دستور کار قرار دارد و به منظور افزایش زیبایی جاده ها این طرح اجرایی و عملیاتی شود.
    مصدقی ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته 8 تا 10 درصد افزایش سفر در جاده های استان تهران خواهیم داشت.
    وی با اشاره به خدمات تیم های راهداری به مسافران نوروزی گفت: در ایام نوروز 50 تیم عملیاتی راهداری با 400 نیروی عملیاتی و همچنین با استفاده از 160 خودرو سبک و سنگین با استقرار در جاده های استان تهران خدمات به مسافران نوروزی ارائه می کنند.
    به گزارش خبرنگار ایرنا، به تفکیک آزاد راه ها، بزرگراه ها، راههای اصلی و فرعی و همچنین روستایی وسعت راه های استان تهران 2 هزار و 936 کیلومتر است.
    از این میزان 198 کیلومتر آزاد راه، 455 کیلومتر بزرگراه، 195 کیلومتر راه اصلی، 119 کیلومتر راه فرعی، یک هزار و 925 کیلومتر راه روستایی و همچنین 44 کیلومتر راه درون شهری در استان تهران وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط