فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری استان فارس:

تمام تابلو‌های ایمنی در بزرگراه شیراز - خرامه نصب شده است

هنوز پلیس راهور گزارش تکمیلی ارائه نکرده است

عصر خودرو- سیاهپور گفت: طبق آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی در طول بزرگراه شیراز _خرامه تمام علایم و تابلو‌های هشدار دهنده نصب شده و هیچ قصوری از سوی سازمان راهداری وجود ندارد.

تمام تابلو‌های ایمنی در بزرگراه شیراز - خرامه نصب شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا سیاهپور، مدیرکل راهداری استان فارس  با بیان اینکه بلافاصله بعد از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پیگیری تصادف در بزرگراه شیراز_خرامه تمام ابعاد این حادثه توسط بازرسان و مدیران راهداری این استان در حال بررسی است، اظهار کرد: هنوز گزارش تکمیلی این حادثه از سوی پلیس راهور ارائه نشده و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

    وی گفت: در این بزرگراه به دلیل چهارخطه شدن تمام الزامات ایمنی نظیر خط کشی، تابلوهای هشدار دهنده، تابلوهای آشکار سازی، نقاط پر حادثه و همچنین تابلوهای محدودیت‌ سرعت طبق آیین‌نامه نصب شده است.

    مدیرکل راهداری استان فارس اظهار کرد: قسمتی از این بزرگراه که چهارخطه می‌شد در مسیر ورودی تابلوهای محدودیت سرعت 50 و 60 کیلومتری و در بخشی از سرعت‌گیرها هم به وسیله آسفالت ترمیم شده است.

    سیاهپور اظهار کرد: حتی تابلوهایی با زمینه‌های فسفری برای مواقعی که حساسیت‌های آن منطقه بالاست، نصب شده بود و در سرتاسر مسیرهای دو خطه این بزرگراه تابلوهای سبقت ممنوع هم نصب شده است.

    وی با اشاره به اینکه طبق ارزیابی‌های انجام شده روزانه 5 هزار و 800 تردد در بزرگراه شیراز_ خرامه انجام می‌شود، گفت: در یکسال گذشته طبق اعلام پلیس راهور یک سانحه تصادف هم در این بزرگراه رخ نداده و طبق شواهد موجود این تصادف به دلیل ناایمن نبودن و نصب علایم نیست.

    مدیرکل راهداری استان فارس اظهار کرد: در جلسه‌ای که امروز با استانداری فارس برگزار می‌شود به طور قطع با عوامل وقوع این حادثه برخورد شدیدی خواهد شد و با دستور وزیر راه و شهرسازی این حادثه به صورت ویژه بررسی می‌شود.

    بر اساس این گزارش روز گذشته ویدویی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها منتشر شد که در آن فردی به عنوان شهروند خبرنگار از نبود تابلوهای هشدار دهنده و ایمنی علایم راهنمایی و رانندگی در بزرگراه شیراز_خرامه گزارش داد. در این ویدیو گوینده که فردی ناشناس است اعلام می‌کند که دختر 20 ساله وی دو شب پیش در همین بزرگراه به دلیل نبود علایم هشدار دهنده بر اثر برخورد با بلوک سیمانی و مانع بتنی در وسط جاده جان سپرده است و 2 نفر از سرنشینان این خودرو بر اثر این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

    با انتشار این ویدیو وزیر راه و شهرسازی بلافاصله دستور پیگیری و تحقیق فوری برای صحت و سقم حادثه و بررسی جدی ابعاد این رویداد را داده و خواستار برخورد با مقصران این حادثه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط