فونیکسریمکسبهتام

پاسخ کره‌ای‌ها به مایباخ آلمانی ؛

لیموزین لوکس جنسیس را بشناسید

عصر خودرو -این روزها رقابت در بازار خودرو به خصوص بین محصولات لوکس و لیموزین‌ها بالا گرفته است. جنسیس به عنوان برند لوکس هیوندای در حال طی کردن مسیر رو به پیشرفت و رسیدن به مرحله‌ای است که می‌تواند با بزرگان آلمانی نیز رقابت کند.

لیموزین لوکس جنسیس را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش ، جنسیس که به عنوان برند لوکس هیوندای به فعالت می‌پردازد محصولات متفاوتی را در این زمینه تولید کرده و توانسته مقام‌های مهمی را در زمینه طراحی داخلی و ساخت خودروهای با کیفیت کسب کند. جنسیس G90 مدل 2020 جدیدترین محصول این برند کره‌ای است که در علاوه بر نسخه‌های استاندارد در قالب یک لیموزین نیز به تازگی ساخته شده است. مرسدس‌بنز با لیموزین مایباخ خود مدت‌ها است که در حال حکمرانی است اما جنسیس با تولید این محصول قصد دارد به رقابت با مایباخ آلمانی بپردازد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری مدل 2020 جنسیس G90 چه در بخش خارجی و چه در بخش داخلی می‌تواند نظر همگان را به سمت خود جلب کند. استفاده از دی‌لایت کشیده شده در چراغ‌های جلو از جمله مواردی است که جنسیس از آن به عنوان یک امضا در طراحی استفاده می‌کند و توانسته ظاهری متفاوت به این خودرو بدهد. تغییرات در فیس‌لیفت این خودرو نسبت به نمونه قبلی کاملا واضح است به صوری که طراحی جلوپنجره کاملا تغییر کرده ضمن این که این تغییرات در بخش عقب نیز گسترده‌تر است و تقریبا هیچ نقطه مشترکی با نسل قبل ندارد. در بخش طراحی داخلی نیز با یک کابین گسترده و مملو از امکانت رفاهی مواجه هستیم به گونه‌ای که توانایی رقابت با برندهایی نظیر بنز، ب‌ام‌و و آئودی وجود دارد.

مشخصات فنی

در بخش فنی، پیشرانه نسبت به سایر نسخه‌ها تغییری نداشته و یک پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر با حداکثر توان 420 اسب‌بخار بر روی این خودرو قرار دارد. این لیموزین از سیستم انقال قدرت چهارچرخ متحرک بهره می‌برد و جعبه دنده آن از نوع 8 سرعت اتوماتیک است. لازم به ذکر است که چرخ‌های لیموزین جنسیس به رینگ‌های 19 اینچ که ظاهری جذاب دارد مزین شده است. نسخه‌های استاندارد G90 از پیشرانه‌های کوچکتر 3.8 و 3.3 لیتری نیز بهره می‌برند اما مشخص نیست که این پیشرانه‌ها بر روی نسخه لیموزین قرار می‌گیرند یا خیر؟

قیمت و زمان عرضه

قیمت این لیموزین در کرده از حدود 138 هزار دلار شروع می‌شود و این در حالی است که قیمت نمونه استاندارد G90 قیمت 105 هزار دلاری دارد. بنابراین اگر به دنبال این لیموزین کره‌ای هستید باید بیش از 30 هزار دلار مبلغ اضافی پرداخت کنید. جنسیس هنوز مبلغی را که برای بازار آمریکا در نظر گرفته اعلام نکرده است و زمان عرضه این لیموزین طی ماه‌های اخیر خواهد بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو