فونیکسریمکسبهتام

کلنگ‌زنی آزادراه کرمانشاه-بیستون با حضور وزیر راه و شهرسازی

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های راه و شهرسازی به عنوان هدف سفر خود به استان کرمانشاه نام برد و گفت: در جریان سفر کلنگ ساخت آزادراه کرمانشاه-بیستون به زمین زده می شود.

کلنگ‌زنی آزادراه کرمانشاه-بیستون با حضور وزیر راه و شهرسازی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خدا را شکر که سعادتمند هستم در دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خدمت مردم شریف استان کرمانشاه باشم.

    اسلامی در توضیح اهداف سفر خود به استان کرمانشاه گفت: هدف از سفر بازدید و سرکشی از طرح‌های در دست اجرا و افتتاح چندین پروژه در زیرساخت‌های حمل و نقل است و همچنین آغاز به کار چند پروژه جدید از جمله آزادراه کرمانشاه-بیستون که محور آزادراه کربلا است و به عنوان یک پروژه سرمایه‌ای در دستور کار قرار دارد، برنامه ریزی شده است.

    وی بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: استاندار کرمانشاه اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد طرح بازسازی مناطق زلزله زده داشتند. در این سفر از این مناطق و آخرین وضعیت پروژه‌های بازسازی نیز بازدید خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط