فونیکسریمکسبهتام

۶۰ سال پس از تولد لندکروز؛

با مدل "هریتیج" لندکروز ۲۰۲۰ که تنها ۱۲۰۰ عدد از آن ساخته می شود آشنا شوید

عصر خودرو-۶۱ سال پیش تویوتا یک لندکروز را به جامعه بین‌الملل معرفی کرد و اینک پس از گذر از دهه ششم زندگی‌اش تولد خود را با رونمایی از نسخه "هریتیج ۲۰۲۰" و با موتوری v۸ جشن گرفت.

با مدل "هریتیج" لندکروز ۲۰۲۰ که تنها ۱۲۰۰ عدد از آن ساخته می شود آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران، زمانی که خودروسازهای بین‌الملل نسخه‌ای ویژه و مناسبتی‌شان را رو می‌کنند، نمی‌توان از آنها گذشت. از طرفی این  SUV ویژه در روزهای آینده در نمایشگاه شیکاگو معرفی می‌شود.

نسخه هریتیج ادیشن لندکروز با 5 عنصر ویژه در طراحی خارجی بسیار زیباتر به نظر می‌رسد. عناصر مشکی یا نوارهای نقره‌ای روی این خودرو طراحی جدیدی محسوب نمی‌شوند، اما جلو پنجره مشکی خودرو و برجستگی‌های کرومی در این نما به متفاوت شدن ظاهر لندکروز کمک کرده‌اند. در آینه‌ها و بخش جانبی نیز همین نما دیده می‌شود.

رینگ‌های بزرگ 18 اینچی آلومینیومی برنز رنگ در این خودرو بسیار با سلیقه و هنرمندانه انتخاب شده‌اند.

در زیر درب کاپوت نیز موتور 5.7 لیتری 8 سیلندر با گشتاور 545 نیوتن‌متر 381 اسب‌بخار قدرت داشته و با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار هماهنگ است. خودرو با قابلیت محرک چهارچرخ فول تایم ارائه شده و به سیستم کمکی گذر از شیب و حرکت در سربالایی مجهز است تا بر قابلیت‌های آفرودی این خودرو بیفزاید.

در فضای داخلی خودرو نیز شاهد پوشش چرم تیره با دوخت‌های بخیه‌ای برنزی هستیم تا هماهنگی درون و برون به حد اعلا برسد. خودرو به طیف گسترده‌ای از سامانه‌های ایمنی مجهز خواهد شد.

قرار است تنها 1200 دستگاه از این خودرو ساخته شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم