فونیکسریمکسبهتام

ایستگاه متروی هلال احمر به زودی افتتاح می‌شود

عصر خودرو- ایستگاه هلال احمر در خط ۷ مترو، بیش از ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی با نصب پله‌های برقی، بخش تجهیزاتی آن نیز تکمیل می‌شود.

ایستگاه متروی هلال احمر به زودی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،ایستگاه متروی هلال احمر به زودی به بهره برداری می‌رسد با تزریق منابع مالی اخیر اقدامات لازم برای ترخیص پله‌های برقی از گمرک شهید رجایی بندر عباس صورت گرفته و ظرف چند روز آینده این پله‌ها جهت نصب به شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) تحویل خواهد شد.

    در این ایستگاه اقدامات نازک کاری نیز به پایان رسیده و کف فرش آن شامل هماهنگ سازی با پیاده راه‌های اطراف نیز تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

    ایستگاه هلال احمر در خیابان هلال احمر و ما بین ایستگاه‌های مهدیه و بریانک واقع شده است که با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان ضمن دسترسی به ایستگاه‌های این خط به ایستگاه‌های اتوبوس BRT مولوی و خاوران دسترسی خواهند داشت.

    گفتنی است؛ خط 7 متروی تهـران دارای تونلی به طول 27 کیلومتر و تعداد 22 ایستگاه است که از شهرک امیرالمومنین (ع) واقع در منطقه جنوب شرق تهـران شروع و پس از عبور از بزرگراه محلاتی و تقاطع‌های بسیج و 17 شهریور، در خیابان مولوی امتداد داشته است و در بزرگـراه نواب صفوی مسیر آن ادامه یافته و به موازات تونل توحید و با عبور از کنار برج میلاد، در منطقه سعادت آباد واقع در شمال غرب تهران پایان می‌یابد.

    کل مسیر پروژه به صورت زیرزمینی اجرا شده و یک دپو-پارکینگ در ابتدای خط و یک پارکینگ در انتهای خط در نظر گرفته شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط