فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ (۳۰)

عضو کمیسیون صنایع مجلس: ۲۵ درصد مشکلات صنعت خودرو ناشی از تحریم ها است

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تاثیر تحریم ها در اقتصاد کشور ۲۵ درصد بیشتر نیست و بخش زیادی از مشکلات موجود به فضای کشب و کار بازمی گردد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس: ۲۵ درصد مشکلات صنعت خودرو ناشی از تحریم ها است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حمیدرضا فولادگر در گردهمایی قطعه سازان خودروی کشور با تاکید بر اعلام قیمت های جدید خودروسازان اظهار کرد: منطق قیمت در حاشیه بازار کاهش قیمت‌های کاذب است و برای کاهش قیمت ها راهی جز افزایش تولید نیست .

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری و بررسی کمیسیون صنایع درخصوص قیمت خودروها اظهار کرد: باید انالیز تغییر قیمت خودروهای پرتیراژ و انحصاری به درستی انجام شود این در حالیست که تفاوت فعلی قیمت ها مورد قبول تولیدکننده و مصرف کننده نیست و تنها سودجویان از این روند بهره می برند بنابراین باید اصلاح فوری قیمت ها انجام شود .
    فولادگر تاکید کرد که قیمت خودروهای غیر انحصاری نیز باید براساس حاشیه بازار تعیین شود به شرط آنکه افزایش عرضه انجام شود.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: در صورت حل نشدن مشکل صنعت قطعه به عنوان زنجیره تامین صنعت خودرو با چالش جدی مواجه خواهد شد در این شرایط اگر امکان تولید قطعاتی در داخل کشور وجود ندارد باید نسبت به واردات آن اقدام شود.
    وی افزود: مهم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور در حالت برزخی شبه‌دولتی مانده و به همین دلیل نمی‌توان تصمیماتی در مورد آن گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط