فونیکسریمکسبهتام

ابرخودروی ۲.۶ میلیون دلاری لامبورگینی در راه است

عصر خودرو- شرکت لامبورگینی در تلاش برای تولید یک خودروی هیبریدی تازه به نام اونتادور است که بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ روانه بازار می شود.

ابرخودروی ۲.۶ میلیون دلاری لامبورگینی در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس  ،  شرکت لامبورگینی در تلاش برای تولید یک خودروی هیبریدی تازه به نام اونتادور است که بین سال های 2020 تا 2022 روانه بازار می شود.

    این خودروکه قبلا پست ها و اطلاعاتی در مورد آن در حساب اینستگرام لامبورگینی منتشر شده، از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است، البته این اطلاعات در حال حاضر پاک شده است.

    گفته می شود فعلا اسم کد LB48H برای این خودرو انتخاب شده و با توجه به قدرت و کیفیت بالا قیمت این خودرو در حدود 2.6 میلیون دلار خواهد بود. ظاهرا این خودرو مدلی ارتقا یادشده از خودروی مفهومی Terzo Millennio است که در سال 2017 از آن رونمایی شده بود.

    منابع مطلع می گویند در طراحی چرخ ها و موتور این خودرو تغییراتی اساسی رخ داده و علاوه بر این چراغ های آن هم به فناوری هوشمندی برای تسهیل مسیریابی و مشاهده محیط اطراف در تاریکی شب مجهز شده است.

    با توجه به هیبریدی بودن این خودرو و استفاده از باتری سنگین در ان انتظار می رود بین 150 تا 200 کیلوگرم به وزن ان اضافه شود. البته گفته می شود ممکن است در این خودرو از باتری های پیشرفته و سبک وزنی با فناوری جدید و ظرفیت بالای ذخیره سازی برق استفاده شود. موتور این خودرو احتمالا وی 12 و دارای 789 اسب بخار قدرت خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط