فونیکسریمکسبهتام

محموله ی جدید قطعات یدکی بی وای دی به ایران رسید

کارمانیا مجهز‌تر از همیشه

عصر خودرو-خدمات پس از فروش را شاید بتوان مهم تر از خود محصول دانست زیرا هر شخص با توجه به آینده یک محصول آن را انتخاب می‌کند.شرکت خودروسازی کارمانیا نیز با توجه به این اصل و در راستای اهمیت و ارزش گذاری به مشتریان، خدمات پس از فروش مناسبی را به خریداران عرضه می‌کند و در روزهای گذشته مراحل ترخیص کانتینرهای لوازم یدکی " بی وای دی " را از گمرک آغاز کرده و اکنون توزیع این قطعه ها در نمایندگی ها آغاز شده است. میانه این ماه، یازده کانتینر قطعه های مصرفی و غیر مصرفی محصولات بی وای دی پس از ماه ها ماندن در گمرک سرانجام ترخیص شد و به انبار مرکزی این شرکت واقع در مجموعه" هزار کرمان " رسید.

کارمانیا مجهز‌تر از همیشه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ،  در اوضاع نا به سامان خودرویی کشور، ارائه خدمات به مشتریان به یکی از ارکان اصلی بقا در این بازار تبدیل شده است.خودروسازی‌های فعال در کشور سخت در تلاش هستند تا با توجه به کمتر شدن حجم تولید و فروش، تمام انرژی و توان خود را در خدمات رسانی و راضی نگه‌داشتن مشتریان به کار ببرند.در همین راستا شرکت کارمانیا برای تکمیل انبار مرکزی قطعات خود طی دو پارت 11 کانتینری انبار قطعات خود را از وسایل ریز و درشت، کم مصرف و پر مصرف پر کرده تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود باشد.در این مجموعه در کنار انبار قطعات و تعمیرگاه، مرکز آموزشی نیز وجود دارد که با تجهیزات به روز کارگاهی و فنی تجهیز شده تا افراد زبده‌ای را در زمینه مسائل فنی وارد شبکه‌های نمایندگی کند.
محسن برازوان معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مشکلات اخیر اقتصادی برای ما نیز مشکل ساز شده و روند سفارش گذاری و ارسال قطعات بی وای دی به ایران را کند کرده است اما خوشبختانه با مدیریت صحیح در این حوزه توانسته‌ایم تا نیاز حداکثری مشتریان بی وای دی را در بحث خدمات پس از فروش رفع نماییم.
او در خصوص روند تامین قطعات یدکی خودروهای بی وای دی افزود: محموله های وارد شده از لوازم یدکی بی وای دی نیاز ما را تا حد زیادی بر طرف می‌کند اما همچنان روند ارسال قطعات و لوازم یدکی خودروهای بی وای دی از چین ادامه دارد و سفارش گذاری های مختلف در دوره های زمانی تعریف شده در دست انجام است.
معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا در پایان به این نکته اشاره کرد که این شرکت در شرایط فعلی سعی دارد تا سطح بالای رضایت مشتریان را داشته باشد و برای همین با وجود تمام مشکلات، به دنبال ارتقا واحدهای فروش و خدمات پس از فروش خود در سطح کشور است. 

حسین سرمد مدیر خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا در خصوص فعالیت خدمات پس از فروش توضیح داد : تعداد نمایندگی‌های ما از 8 نمایندگی به 26 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش رسید که هدف ما این است با توجه به افزایش تیراژی که خواهیم داشت، در تمامی مراکز استان نمایندگی خدمات پس از فروش داشته باشیم.
سرمد در ادامه با بیان ارائه خدمات افزود: در بهبود ارائه خدمات شرط اول آموزش است که به طور معمول در شرکت‌های دیگر به خاطر هزینه بر بودن آن این آموزش حذف می‌شود اما با توجه به خط مشی شرکت خودروسازی کارمانیا این اتفاق نیفتاده است و ما امسال 85 درصد برنامه آموزشی خود را به طور منظم در مرکز مجهز آموزشی هزار در کرمان برگزار کردیم.
سرمد با توضیح اینکه قوانین گمرک و تغییر آن در سال 97 مشکلاتی را برای شرکت کارمانیا به وجود آورد گفت: این موضوع باعث شد قطعات یدکی خریداری شده در زمان مورد انتظار به شرکت نرسد و برنامه‌ریزی ما با مشکل مواجه شود همین موضوع باعث شد برخی از خودروهای مشتریان برای تامین برخی از قطعات به مشکل بربخورد که برای حل این موضوع قطعه را با صرف هزینه بیشتر (بدون دریافت مبلغ اضافی از مشتری) در اختیار مشتریان قرار دادیم. اما برای خودروهایی که تعمیرشان خارج از زمان مشخص باشد خواب خودرو پرداخت شده و از طرفی به مدت زمان گارانتی آنها اضافه می‌شود تا خودرو بلاتکلیف در سیستم باقی نماند. با پیگیری‌های شبانه روزی واحد بازرگانی شرکت کارمانیا این مشکلات برطرف شد و امروز یک محموله 11 کانتینری از سفارشی که آخر سال 96 داشتیم ترخیص شد و این محموله تا یک سال آینده نیاز کل شبکه خودروهای ما را تامین خواهد کرد و شاهد کمبود یا موجو نبودن هیچ قطعه‌ای نخواهیم بود تا مشتری هیچ نگرانی برای گرفتن خدمات نداشته باشد.

سرمد با تاکید بر اینکه این محموله از قطعات یدکی که در انبار مرکزی این شرکت قرار گرفته ، برای ارسال به تمام نقاط ایران تعبیه شده است؛ گفت:  در بحث تامین قطعات ، 3 گروه داریم که شامل قطعات پرمصرف ، میان مصرف و کم مصرف است. برخلاف بسیاری از شرکت‌ها ما پک قطعاتی که به نمایندگی می‌دهیم شامل قطعات پرمصرف و میان مصرف است و قطعات کم مصرف در ا

نبار مرکزی  می‌ماند و هر بار که مورد نیاز قرار گرفت به نمایندگی ارسال می‌شود.این حرکت با توجه به اینکه شرکت کارمانیا بالاترین سود قطعات و گارانتی را به نمایندگی‌ها پرداخت می‌کند باعث می‌شود نمایندگی خواب سرمایه کمتری داشته باشد. سرمد وضعیت انبار مرکزی کرمان را با وجود محموله جدید در مقایسه با قبل بهتر توصیف کرد و افزود: در حال حاضر ضریب آمادگی تامین قطعات برای نمایندگی‌ها 85 درصد است و این سری 11 کانتینری وضعیت را از قبل که حدودا ضریب آمادگی 60 درصدی داشتیم بهتر کرده است و طبق محاسبات ما کسری قطعه وجود نخواهد داشت.
در حال حاضر انبار مرکزی قطعات یدکی کارمانیا، با سفارش گذاری به قطعه سازان داخلی و کمپانی بی وای دی تکمیل شده است. در این انبار انواع قطعه های جزئی و کلی خودروهای بی وای دی S6 و F3 وجود دارد و مشکلی در تأمین قطعه های کم مصرف وجود ندارد. به گفته مدیران کارمانیا، با حضور بی وای دی S7 در جاده های کشور بی شک همین سطح از کیفیت توزیع قطعات یدکی در نمایندگی ها برای این کراس اوور لوکس برنامه ریزی شده است.

*اشکان آثار

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو