فونیکسریمکسبهتام

هزار نیروی اورژانس تهران در زمستان خدمات رسانی می کنند

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: بیش از یک هزار نیروی عملیاتی این مرکز اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در زمستان امسال به مردم خدمات ارائه می دهند.

هزار نیروی اورژانس تهران در زمستان خدمات رسانی می کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد کرم درآبادی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش زمستانی تهران بزرگ که با حضور نیروهای عملیاتی و خدماتی پایتخت در بوستان ولایت برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با فصل زمستان و برای ارتقای سطح خدمات به مردم شهر تهران 190 پایگاه شهری اورژانس تهران در آماده باش کامل بسر می برند.
    وی افزود: همچنین 220 دستگاه آمبولانس، 170 موتور لانس، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس و همچنین 20 دستگاه آمبولانس ویژه مسیرهای کوهستانی با استقرار در مناطق مختلف شهر تهران آمادگی دارند که به شهروندان خدمات رسانی کنند.
    مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: برای آمادگی بیشتر نیروهای عملیاتی مرکز اورژانس تهران یک دستگاه خودرو ارتباطات سیار و همچنین 8 دستگاه خودرو پشتیبانی در زمستان امسال در مناطق مختلف پایتخت در آماده باش کامل بسر می برند.
    وی از شهروندان تهرانی خواست که در فصل زمستان نیز همکاری لازم را با عوامل اورژانس داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس مراتب را به سامانه 115 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

    ** 5 هزار نیروی آتش نشانی در آماده باش کامل
    همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: 5 هزار نیروی آتش نشانی در 130 ایستگاه آتش نشانی پایتخت همچون فصول گذشته در آماده باش کامل بسر می برند.
    سید جلال ملکی افزود: از اردیبهشت ماه و قبل از شروع فصل زمستان و آغاز بارندگی تمامی امکانات برای مقابله با آبگرفتگی همچون خودروهای کف‌کش و سایر امکانات لازم را بسیج کرده ایم و در فصل زمستان همچون سایر زمان های دیگر آتش نشانان شهر تهران در کنار شهروندان خواهند بود.
    وی خاطرنشان کرد: همچنین برای کاهش حوادث گازگرفتگی در شهر تهران نسبت به بازدید منازل پر خطر شهروندان اقدام شده و از شهروندان می خواهیم اگر وسایل گرمایشی منازل خود دچار نقص فنی هستند مراتب را به سامانه 125 و یا ایستگاه های آتش نشانی مناطق خود اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو