فونیکسریمکسبهتام

سردار حمیدی:

طرح زمستانه پلیس راهور تهران کلید خورد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از طرح زمستانه پلیس پایتخت خبر داد و گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با تمامی امکانات و تجهیزات در کنار شهروندان، زمستان را آغاز می‌کند.

طرح زمستانه پلیس راهور تهران کلید خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی از آغاز طرح زمستانه پلیس راهور تهران بزرگ در پایتخت خبر داد و اظهار کرد: با تمام قوا و تجهیزات در سطح معابر، بزرگراه‌ها و تقاطع‌های شهر تهران به تسهیل تردد و رفت و آمد شهروندان تهرانی خواهیم پرداخت.

    وی افزود: طرح انتظامی ترافیکی زمستان 1400 از صبح امروز سه شنبه 25 آبان در سطح شهر تهران آغاز می‌گردد و تمامی کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ به همراه تجهیزات خود و امکانات سازمانی در این بحث شرکت خواهند داشت.

    وی گفت: با توجه به احتمال آغاز بارندگی‌ها، برودت هوا و در نتیجه لغزندگی معابر که به کندی تردد و حوادث منجر خواهد شد بر اساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا (طرح انتظامی ترافیکی زمستان 1400) پلیس راهور تهران بزرگ نیز این طرح را از صبح امروز در سطح معابر شهر تهران به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص یگان همراه در این طرح ادامه داد: اجرای این طرح به منظور افزایش ایمنی سطح معابر جهت تردد وسایل نقلیه در هنگام بارش‌ها و نزولات آسمانی این طرح را از صبح روز سه شنبه 25-8-1400، با همکاری و همراهی، شهرداری تهران در نقاط مهم بویژه محورهای بزرگراهی با استقرار عوامل پلیس راهور تهران بزرگ اجرا خواهد شد.

    سردار حمیدی در خصوص تجهیزات لجستیکی به کار گرفته شده در طرح زمستانی 1400 افزود: عوامل خودرویی و موتوری و همچنین ادوات مرتبط با بحث سرما مانند برف روب، باب کت و گریدل و لودر و امثال آنکه شهرداری تهران آنها را تجهیز می‌نماید نیز در طرح زمستانه 1400 شرکت و در سطح معابر دوشادوش کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ حضور خواهند داشت.

    سردار حمیدی در پایان اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح استقبال از زمستان و افزایش ایمنی سطح معابر برای آرامش و آسایش شهروندان عزیز تهرانی است لذا خواهشمند است با رعایت قوانین و رانندگی ایمن ضمن اطمینان از سلامت خودرو در شهر تردد نمائید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو