فونیکسریمکسبهتام

سرقت با تصادف ساختگی روش جدید سارقان

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از تصادف های ساختگی توسط سارقان در سطح شهر خبر داد.

سرقت با تصادف ساختگی روش جدید سارقان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: افرادی در قالب یک یا دو موتور سوار با شناسایی خودروهایی که اغلب راننده های آن زن هستند اقدام به ایجاد تصادف های ساختگی می کنند.
    وی افزود: زمانی که راننده به دلیل بررسی میزان خسارت های وارده ناشی از تصادف از خودروی خود خارج می شود سارقان از غفلت شهروندان استفاده کرده و زمانی که سوییچ خودروشان در داخل اتومبیل قرار دارد اقدام به سرقت خودرو و یا اینکه در معابر خلوت اقدام به زورگیری و خفت گیری شهروندان و سرقت وسایل با ارزش آن ها از داخل خودرو می کنند.

    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فاتب تصریح کرد: در زمان رخ دادن اتفاقات از این دست، شهروندان مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند تا با تشکیل پرونده مقدماتی روند رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دهند.

    وی در توصیه ای خطاب به شهروندان گفت: شهروندان در زمان تصادف های رانندگی به هیچ عنوان تا زمانی که افسر پلیس راهنمایی و رانندگی بر سر صحنه تصادف حاضر نشده است از خودرو خود پیاده نشوند و شیشه های خودرو کاملا بالا باشد و اگر قصد خروج از خودرو را دارند با برداشتن سوییچ و قفل کردن درب های خودرو از اتومبیل خود خارج شوند.

    سرهنگ نمک شناس تاکید کرد: شهروندان در صورت وقوع زورگیری و سرقت از هر گونه درگیری با سارقان خودداری کنند چرا که در صورت حمله و اقدام به زورگیری، سارقان سلاح سرد را با خود حمل می کنند. با به خاطر سپردن چهره متهم و دادن اطلاعات به پلیس می توانند در دستگیری هر چه سریع تر به پلیس کمک کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط