فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۱۰)

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو تاکید کرد:نمود توانمندی های تولید داخلی با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو

عصر خودرو- سیزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور آقایان، عباس قبادی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی، محمد رضا سروش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و محمد خضرائی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی و مجری برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۱/۸/۹۷ در سالن ۳۱ A افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو تاکید کرد:نمود توانمندی های تولید داخلی با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، قهرمانی در حاشیه این مراسم گفت: سیزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در حالی برگزار می شود که بیش از 500 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی از11 کشور حضور دارند.
    وی با بیان این که فضای سرپوشیده این نمایشگاه  49200 متر مربع است تصریح کرد: که از این میزان 22770 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 2830 متر مربع فضای خارجی است.
    مجری برگزاری نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در ادامه با اشاره به این که فضای باز داخلی در این نمایشگاه در حدود  2150 متر مربع است خاطر نشان کرد:510 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی از 11 کشور در این نمایشگاه حضور دارند که به ترتیب از کشورهای چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ترکیه، لهستان، ایتالیا، فرانسه، یونان ، رومانی و مالزی هستند.
    مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی در ادامه  با اشاره به این که این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار شده است ادامه داد: نمایشگاه قطعات خودرو فرصتی برای تولید کنندگان در جهت  تعاملات بازرگانی با سایر کشورها است.
    به گفته وی، عواملی همچون پویایی صنعت خودرو، تحولات سریع و تغییر پیاپی خطوط تولید، موجب شده تا شرکتهای قطعه سازی در ایران به ویژه در ساالهای اخیر خود را به روز نگه دارند و همگام با نیازهای بازار داخلی حرکت کنند. گفتنی است در این نمایشگاه کالاهای ارائه شده شامل قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو و محصولات پاک کننده خودرو است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط