فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۲۹)

مدیرعامل گروه GISP خبر داد: ورود GISP به حوزه رینگ و رام

ورود ۷۰۰ محصول جدید به سبد محصولات GISP

عصر خودرو- مدیرعامل گروه GISP با تشریح موفقیت های این مجموعه که با همکاری شرکت های تولیدکننده داخلی و زنجیره مشتریان به دست آمده است، گفت: در زمان ورود به بازار قطعات یدکی شاهد دغدغه ای از سوی مردم بودم که محوریت این دغدغه تامین کالای باکیفیت بود که این دغدغه در آن بازه زمانی به درستی انجام نمی شد چرا که هدف اصلی تامین کنندگان بازار که یک هدف اصلی بود، ورود به بازار OEM بود.

مدیرعامل گروه GISP خبر داد: ورود GISP به حوزه رینگ و رام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رحیمی نژاد افزود: در آن بازه زمانی هیچ توجهی به بازار خدمات پس از فروش (AM) صورت نمی گرفت اما با مذاکرات انجام شده از سوی این گروه موفق به تامین برخی از کالاها با برند GISP شدیم و هرچند مشکلاتی در این زمینه وجود داشت اما موفق به کسب رضایت نسبی شدیم.

    این فعال در حوزه قطعه با تاکید بر این که با تلاش های انجام شده موفق شدیم این کالاهای ایرانی را با بهترین کیفیت و خدمات عرضه کنیم، تصریح کرد: براین اساس موفق شدیم بخشی از این دغدغه را برطرف کنیم و کالای با کیفیت ایرانی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
    مدیرعامل گروه GISP با بیان این که بحث در زمینه قطعات خودرو بحثی تخصصی است و هراندازه در این زمینه تجربه وجود داشته بازهم مشخص نخواهد شد که آن کالا از استانداردهای لازم برخوردار هست یا خیر. اما از آن جا که این گروه واحدهای خاصی را در این زمینه پیش بینی کرده است و همکاری تنگاتنگی با تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید کیفی دارد، این توان برای خریدار وجود دارد که از کیفیت،استاندارد و اصالت محصولات اطمینان حاصل کند.
    رحیمی نژاد ادامه داد: در این شرایط شبکه توزیع می تواند به مشتریان خود این اطمینان را بدهد که کالا از کیفیت بالایی برخوردار است.
    این فعال صنعت قطعه اظهار کرد: فعالان این حوزه باید برروی خوشنامی یک برند و تعهدات انجام داده خود تکیه کنند این در حالیست که این گروه در حال همکاری با برخی از تولیدکنندگان داخلی است تا اطلاعات فنی لازم را به مشتریان بدهد که این اطلاعات برروی سایت شرکت قابل دسترسی است.
    وی یادآور شد: در زمینه تعمیرکاران نیز کلاس های آموزشی برگزار شده که به نظر می رسد با این اقدامات می توان به نتایج خوبی در این زمینه دست یافت.
    مدیرعامل گروه GISP با تاکید بر اینکه هدف این مجموعه بهبود خدمات و استمرار این خدمات است،تصریح کرد: یکی از این اقدامات توسعه سبد محصول است البته این گروه به هرقیمتی بر روی همه قطعات تمرکز نمی کند اما با این حال از سال گذشته حدود 700 محصول به سبد محصولات این گروه اضافه شده است.
    رحیمی نژاد از ورود این گروه به حوزه رینگ و رام خبر داد و افزود: در این زمینه همکاری خود را با شرکت رینگ سازی مشهد آغاز و نمایندگی این مجموعه را اخذ کرده است و خوشبختانه این گروه توانایی لازم به جهت تولید با کیفیت و رقابتی با کشورهای ترک، اروپایی و چین را دارد.
    وی با بیان این که این کالاها با روش های بهتر و سرعت بیشتر نسبت به رقبا قابل تامین هستند، در مورد پیش بینی خود از وضعیت فعلی و آینده بازار تصریح کرد: امروز تولیدکنندگان و توزیع کنندگان با مشکلات زیادی مواجه هستند که اصلاح این مشکلات نیاز به مدیریت بحران دارد .
    این فعال صنعت قطعه مشکل اصلی این مجموعه در سال جاری را تامین قطعات اعلام و اظهار کرد: تولیدکنندگان در حال حاضر بخشی از نیاز  مواد اولیه خود را از طریق واردات تامین می کنند و با توجه به ارتباط خوبی که با تولیدکنندگان داشتیم در جهت حل مشکل نقدینگی آن ها تلاش کردیم و امروز GISPتوانسته با همه مشکلات نسبت به تامین کالا برای زنجیره توزیع خود محکم قدم بردارد و فرصت هایی که این دوستان مهیا می کنند را پاسخ دهد که امیدواریم بتوانیم خدمات پس از فروش بهتری را به مشتریان خود ارایه دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو