فونیکسریمکسبهتام

ترافیک محور تهران - مشهد در محدوده سمنان نیمه سنگین است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان پرحجم و در برخی مناطق نیمه سنگین است.

ترافیک محور تهران - مشهد در محدوده سمنان نیمه سنگین است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری شامگاه جمعه افزود: ترافیک در دیگر محورهای استان سمنان همچون ورودی استان از شرق در محور میامی- سبزوار محدوده ابراهیم آباد، نزدیک پلیس راه شاهرود ترافیک نیمه سنگین است.
    وی ادامه داد: در محدوده گردنه آهوان، روستای تاغ و ابزار مهدی واقع در محور سمنان - دامغان و نیز محور گرمسار - آرادان ترافیک نیمه سنگین است.
    کبیری اظهار داشت: در تمامی محورهای ورودی به استان سمنان ترافیک روان و پرحجم است و گره ترافیکی وجود ندارد.
    وی خاطر نشان کرد: در ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز تصادف اتوبوس با خودروی سنگین کشنده در محور دامغان به سمنان 2 کشته و 10 مصدوم برجا گذاشت.
    کبیری اضافه کرد: واژگونی خودروی پژو صبح امروز دیگر تصادف رخ داده در محور گرمسار- سمنان بود که یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت که علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی بود.
    رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: از بامداد تا این لحظه سه نفر در محور های ارتباطی این در اثر تصادف جان باختند و 11 نفر مصدوم شدند.
    به گزارش ایرنا، ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت عمده ترین دلیل واژگونی خودرو و به عنوان پرتعدادترین سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان است.
    از سه شنبه شب با آغاز موج مسافرت هموطنان محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان به علت تردد پرتعداد خودروها پرحجم شد و اکنون به دلیل بازگشت مسافران ترافیک نیمه سنگین و روان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط