فونیکسریمکسبهتام

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیر خبر داد

بهره‌برداری از ۶۴ گیت کنترل تردد در متروی تهران تا ماه آینده

عصر خودرو- رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی از بهره‌برداری ۶۴ گیت کنترل تردد در سه ایستگاه خط ۶ متروی تهران تا ماه آینده خبر داد.

بهره‌برداری از ۶۴ گیت کنترل تردد در متروی تهران تا ماه آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمدخدادای پرشکوه  طراحی گیت‌های تردد در خط 6 متروی تهران را یکی از پرژوه‌های این واحدجهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: قرار داد ساخت گیت‌های تردد توسط واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیر، برای کل ایستگاه‌های خط 6 متروی تهران، یعنی حدود 480 گیت منعقد شده و در حال اجرا است.

    وی ادامه داد: فاز اول این پروژه، یعنی 64 گیت در سه ایستگاه، تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و باقی این گیت‌ها نیز در مدت 18 ماه آینده تحویل داده می‌شود.

    تولید موتور گیرلس آسانسور، تا پایان سال جاری

    رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین از تولید موتور گیرلس آسانسور با همکاری پژوهشگاه نیرو تا پایان سال جاری خبر داد و توضیح داد: این موتورهای جدید بدون گیربکس، بازدهی بالایی دارند و برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده اند.

    خدادادی پرشکوه افزود: نمونه پژوهشی این موتور ساخته شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم آن را به تولید برسانیم. در فاز اولیه این پروژه قرار است 20 دستگاه به صورت سفارش ساخته شود و بعد به خط تولید برسد.

    وی درباره اختلاف قیمت این محصول با نمونه خارجی آن اظهار کرد: قیمت این موتورها 60 درصد نمونه خارجی است،  موتور و درایو آن که قبلا از خارج از کشور وارد می‌شده است، با تکنولوژی BLDC طراحی و ساخته شده و ما در حال حاضر امکان تولید آن را در داخل کشور فراهم کرده‌ایم.

    رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه در این موتورها گیربکس وجود ندارد، گفت: وزن این موتورها نسبت به موتورهای قبلی بسیار سبک‌تر است و این موتورها قرار است در سه توان  پنج و نیم کیلو وات، هفت و نیم کیلو وات و یازده کیلو وات تولید شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو