فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی بازی پرسپولیس-السد قطر اعلام شد

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی بازی پرسپولیس- السد قطر را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی بازی پرسپولیس-السد قطر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری مسابقه فوتبال تیم‌های پرسپولیس و السدقطر اظهار کرد: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از شب گذشته در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر شدند و تا پایان بازی در محل حضور دارند و پوشش ترافیکی ویژه‌ای را در نظر گرفته اند.
    وی با اشاره به برگزاری بازی امروز در ورزشگاه آزادی افزود: با خروج از تهران پیش بینی می‌شود در محدوده ورزشگاه آزادی بار ترافیکی داشته باشیم، به همین دلیل به تماشاگران بازی توصیه می‌شود برای حضور در ورزشگاه  حتما از وسائل نقلیه عمومی به ویژه مترو استفاده کنند.

    سرهنگ عابدی گفت: پارک خودرو در رینگ اصلی استادیوم ممنوع است و رانندگان باید خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده پارک کنند.

    وی افزود: با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ‌ها توصیه می‌شود که تماشاگران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، زیرا در صورت پر شدن پارکینگ‌ها مجبور هستیم در مسیر‌های منتهی به استادیوم محدودیت ترافیکی در نظر بگیریم که این موضوع باعث افزایش بار ترافیکی در بزرگراه می‌شود.

    سرهنگ عابدی گفت: در صورت پارک خودرو در رینگ اصلی مجبور به جابجایی خودرو‌ها هستیم.

    وی تصریح کرد: مسیر شرق به غرب آزادراه تهران _کرج به سمت چوگان شمال (پل غربی)، مسیر شرق به غرب آزادراه تهران _کرج به سمت شمال شیشه مینا (پل شرقی)، مسیر غرب به شرق آزادراه تهران _ کرج به سمت چوگان شمال (پل غربی)، مسیر جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه نبش، ولی عصر (عج) و مسیر جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه دارای محدودیت ترافیکی است.

    جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: همچنین مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم به ورودی بلوار جهاد جنوبی، مسیر غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی استادیوم، مسیر شمال به جنوب خیابان ساحل ورودی به بلوار غربی استادیوم و دوربرگردان میدان تیروکمان نیز با محدودیت ترافیکی روبرو است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو