فونیکسریمکسبهتام

ساخت آزادراه حرم تا حرم به کجا رسید؟

عصر خودرو- مدیرعامل شهر جدید ایوان‌کی گفت: قطعه گرمسار-سمنان، دومین قطعه آزادراه حرم تا حرم مقصد بازدید وزیر راه و شهرسازی در استان بود و سپس به منظور بازدید از پروژه در حال ساخت فیروزکوه - گرمسار راهی مناطق مرزی استان سمنان و فیروزکوه شد.

ساخت آزادراه حرم تا حرم به کجا رسید؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، شرفیه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: قرار است این عضو کابینه پس از طی این محور تا انتهای حوزه استحفاظی سمنان با مسوولان پروژه گرمسار فیروزکوه و مسوولان اجرایی مرتبط با پروژه به گفتگو بنشیند.

    وی از کلنگ‌زنی یک مدرسه و یک سالن ورزشی در سایت مسکن مهر با حضور وزیر راه خبر داد و گفت: همچنین دکتر آخوندی قرار است پس از سفر به شهر جدید ایوان‌کی و بازدید از مسکن مهر این شهر با مدیران شهرستان در نشستی به بررسی پروژه‌های این وزارتخانه در شهرستان بپردازد.

    آخوندی که محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی، مهرآبادی قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر و محمودی معاون پارلمانی وی را همراهی می‌کنند در بدو ورود به استان سمنان از بخش‌های مختلف راه‌آهن گرمسار بازدید کرد.

    وزیر راه و شهرسازی در صدر هیئتی از این وزارتخانه از طریق خطوط ریلی وارد گرمسار شد و از پروژه ساخت جاده حرم تا حرم و جاده فیروزکوه - گرمسار بازدید کرد.

    آخوندی در بازدید خود را آزادراه حرم‌تا حرم گفت: خوشبختانه این پروژه روند خوبی طی کرده و قطعه دوم آن در محور گرمسار-سمنان با پیشرفت 76درصدی یک رکورد در احداث آزادراه‌ها محسوب می‌شود. با احداث این قطعه، محور قم-گرمسار و گرمسار –سمنان یک‌پارچه می‌شود و تلاش پیمانکار و وزارت راه بر این است که این محور هرچه سریع‌تر به سمنان برسد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط