فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تامین ارز با نرخ مرجع برای قطعه سازان و خودروسازان مقدور نیست

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین ارز با نرخ مرجع برای قطعه سازان خودرو و شرکت های خودروسازی محمل قانونی ندارد و قابل اجرا نیست. غلامرضا شافعی در پاسخ به درخواست مدیرعامل یک شرکت قطعه سازی، افزود: امروز توان تخصیص ارز با نرخ مرجع برای واردات مواد اولیه صنایع را نداریم. ارز با نرخ مرجع فقط برای تامین کالاهای اساسی، دارو و وسایل و تجهیزات درمانی است.

تامین ارز با نرخ مرجع برای قطعه سازان و خودروسازان مقدور نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شافعی همچنین خواستار کنترل نرخ ارز در کشور شد و اظهار کرد: بانک مرکزی در تثبیت قیمت نرخ ارز به صورت جدی باید وارد عمل شود.رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همچنین به واگذاری سهام شرکت های دولتی در قالب اجرای اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و با ˈ نادرست ˈ ارزیابی کردن آن، اظهار کرد: تاکنون سه هزار و 200 میلیارد تومان سهام شرکت های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واگذار شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/20604

    افتتاح خط کامل تولید  کیسه هوا در مازندران
    شش سال پیش در چنین روزی خط کامل تولید مجموعه ایمنی کیسه هوا ویژه خودرو در گروه صنعتی اندیشه در محل شرکت اندیشه ایمنی خودرو در محل جاده بابلسر فریدون کنار افتتاح شد. مولایی، رییس شرکت اندیشه ایمنی خودرو در این مراسم به ارایه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و گفت: امروز شاهد افتتاح اولین خط کامل تولید مجموعه ایمنی کیسه هوا در گروه صنعتی اندیشه بودیم که با راه اندازی این خط تولید برای 180 نفر اشتغال زایی شده است.
    در ادامه مرتضی هاشم پور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در رابطه با فعالیت های صنعتی در استان گفت: در حال حاضر حدود سه هزار و 354 واحد صنعتی در مازندران وجود دارد که به فعالیت مشغول هستند و بیش از سه هزار و 488 میلیارد برای آن ها سرمایه گذاری شده است.

    http://www.asrekhodro.com/News/20603

    کراس اوور جدید فولکس واگن
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که فولکس واگن و آئودی یک کراس اوور کاملا جدید را سال اینده ارایه می کنند . این خودرو یکی از 3خودرو جدید این خودروساز است که برای ورود به بازار در سال 2014 درنظر گرفته شده است. آئودی همچنین Q3 را تا سال 2014 به بازار خواهد فرستاد.
    http://www.asrekhodro.com/News/20601
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو