فونیکسریمکسبهتام

از سوی وزارت راه و شهرسازی؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید قربان

جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حد فاصل روزهای سه‌شنبه ۳۰ مرداد تا یکشنبه ۴ شهریور را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید قربان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه تا شش صبح روز یکشنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه – تهران - سمنان - مشهد ممنوع خواهد بود.

    همچنین از ساعت 14 روز سه‌شنبه تا 2 بامداد روز چهارشنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت 17 سه شنبه تا 2 بامداد چهارشنبه از کرج به مرزن‌آباد، یک طرفه خواهد بود.

    در مسیر برگشت نیز از ساعت 12 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه تردد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و ساعت 15 روز جمعه تا 2 بامداد شنبه از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه خواهد شد.

    در جاده هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد شنبه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود.

    تردد وسایل نقلیه سنگین در چالوس ممنوع است و در هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه و از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه تا 12 روز شنبه اجازه تردد در هراز ندارند.

    در فیروزکوه نیز تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 24 اجازه تردد نخواهند داشت.

    همچنین محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین در محور قدیم رشت- قزوین و محور آستارا – اردبیل وجود خواهد داشت.

    آمارهای وزارت راه نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته میزان تردد در جاده‌های کشور 2.5 درصد کاهش یافته و آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 150 هزار تردد پرترافیک ترین جاده ایران محسوب می‌شود.

    چهار محور رامیان- شاهرود، شمشک- دیزین، دیوی- خلخال و ایلام- اسلام‌آباد غرب به دلیل مداخلات جوی در روزهای پیش رو امکان تردد وسایل نقلیه را نخواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو