فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور گلستان خبر داد:

کاهش ۶ درصدی تلفات حوزه درون شهری در گلستان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: طی چهار ماه گذشته گلستان در حوزه دورن شهری با کاهش ۶ درصدی تلفات مواجه بوده است.

کاهش ۶ درصدی تلفات حوزه درون شهری در گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  ایوب شرافتی از کاهش 6 درصدی تلفات حوزه درون شهری در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: در همین حوزه طی چهار ماه نخست امسال 31 نفر از هم استانی‌های ما جان خود را از دست دادند.

    وی افزود: در این مدت 88 نفر از هم استانی‌ها و تعدادی از مسافران جان خود را در حوزه برون شهری و پلیس راه از دست دادند.

    رئیس پلیس راهور استان گلستان با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه برون شهری 19 درصد کاهش تلفات داشتیم، گفت: در این مدت در حوزه برون شهری و درون شهری 119 نفر جان خود را از دست دادند.

    وی تصریح کرد: طی چهار ماه گذشته در حوزه درون شهری هزار و 300 نفر و در حوزه برون شهری 728 نفر مجروح شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه بودیم.

    شرافتی اظهار کرد: طبق آماری که توسط اداره کل بهزیستی گلستان اعلام شده 60 درصد از ضایعه نخاعی مجروحان حوادث ترافیکی هستند.

    وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در حوزه درون شهری و برون شهری به لحاظ زیر ساختی با مشکل مواجه هستیم مردم باید توجه لازم را داشته باشند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

    امسال 300 هزار راننده در حوزه درون شهری اعمال قانون شدند

    رئیس پلیس راهور استان گلستان عدم توجه به جلو و رعایت حق تقدم را جزو عوامل اصلی حوادث ترافیکی اعلام کرد و گفت: اگر رانندگان به این دو موضوع مهم توجه لازم داشته باشند حدود 70 درصد از مشکلات حوادث ترافیکی برطرف خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در حوزه درون شهری 165 دوربین نصب شد، یادآورشد: از این تعداد 60 دوربین در مرکز گلستان وجود دارد که پنج مورد آن به صورت هوشمند هستند.

    شرافتی با اشاره به اینکه طی چهار ماه امسال 300 هزار راننده در حوزه درون شهری اعمال قانون شدند، اظهار کرد: در این مدت بیش از پنج هزار و 617 دستگاه موتورسیکلت و دو هزار 815 دستگاه خودرو توقیف شد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو