فونیکسریمکسبهتام

محدود کردن فعالیت اسنپ و تپسی به صلاح نیست؛

تاکسی های اینترنتی باید از انحصار خارج شوند

عصر خودرو- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از مسئولان خواست بجای محدودسازی فعالیت اسنپ و تپسی سایر رانندگان را به رقابت در این بخش و خروج این حرکت از انحصار برخی برندها ترغیب کنند.

تاکسی های اینترنتی باید از انحصار خارج شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، علی ساری در واکنش به درخواست وزیر کشور مبنی بر اعمال محدودیت برای فعالیت اسنپ و تپسی، گفت: ورود این مجموعه نرم‌افزاری و اپلیکیشن‌ها باعث شده که فعالیت آنها تاثیر بسزایی در محدودسازی عملکرد آژانس‌ها و تاکسی‌ها داشته باشد و مشکلات معیشتی متعددی را برای آنها ایجاد کند.

    نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته رانندگان فعال در آژانس‌ها و تاکسی‌های سیار در شهر واکنش موثری از خود نشان ندادند و این در حالی است که ما به آنها پیشنهاد داده بودیم تا بیشتر بر این آیتم‌ها زوم کنند تا اینکه بخواهند به دنبال تقابل با آنها باشند.

    وی یادآورشد: هم‌اکنون مسیر تغییرات جامعه به سمت بهره‌مندی از این اپلیکیشن‌ها است، بنابراین هر گونه تقابل با آنها آسیب‌رسان خواهد بود و به صلاح نیست، ضمن اینکه عموم مردم از نحوه ارائه خدمات این اپلیکیشن‌ها رضایت دارند، چرا که این مجموعه‌ها از نقاط ضعف جزیی برخوردار هستند.

    ساری تصریح کرد: البته نباید گسترش فعالیت این اپلیکیشن‌ها مانع از تداوم امرار معاش سایر رانندگی که مستقل از این مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند، شود و از سوی هیچ مسئولی هم به درد آنها توجهی نشود، ضمن اینکه می‌توان دارندگان آژانس‌ها را در مجموعه مدیریتی اسنپ یا تپسی وارد کرد، چرا که آنها از ظرفیت زیادی به‌منظور ایجاد اشتغال برای نیروهای فعال در این حوزه برخوردار هستند.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سیاستگذار کلان هم باید به هر دو طرف توجه کند و با توجه به نیاز جامعه برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها، دارندگان آژانس‌ها و تاکسی‌ها را هم ترغیب به استفاده از این روش و پذیرفتن این رویکرد جدید در جهت ساماندهی فعالیت‌های خود کند تا به صورت واحد و نظام‌مند وارد عمل شوند، چرا که رقابت در این عرصه با سودآوری بیشتر برای هر کدام از آنها همراه بوده و فعالیت در این زمینه را نیز از انحصار برخی برندها خارج می‌سازد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط