فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

خودروهای اینترنتی در نرخ‌گذاری مجوز قانونی از شهرداری ندارند

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: خودروهای شخصی اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ‌گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

خودروهای اینترنتی در نرخ‌گذاری مجوز قانونی از شهرداری ندارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی، گفت: اسنپ و تپسی تاکسی نیستند؛ بلکه خودرو‌های شخصی هستند که بصورت بر خط از طریق شرکت‌هایی که هیچ مجوزی از شهرداری تهران ندارند، درحال فعالیت هستند. 

    وی ادامه داد: اینکه شهرداری باید بصورت بر خط به شهروندان خدمت ارائه دهد درست است؛ اما خودرو‌های شخصی اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نرخ کرایه خودرو‌های اینترنتی، گفت: نرخ کرایه این خودرو‌ها در ساعت اوج ترافیک بسیار عجیب می‌شود و این مبالغ  به هیچ عنوان منصفانه نیست و مصوبه شورای شهر تهران را ندارند. بر همین اساس مبالغی که دریافت می‌شود کاملا خلاف نص صریح قانون است، زیرا قیمت گذاری تاکسی‌ها وظیفه شورای شهر است. 

    تشکری هاشمی گفت‌: برای حل این مشکل پیگیری‌هایی انجام شده است و رئیس شورای شهر تهران نیز تأکید کرده تا در نشست‌هایی با وزارت صمت، وزارت کشور و وزارت ارتباطات که برخی از مجوز‌ها را صادر می‌کند تا مشکلات را حل کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط